2016. november 29., kedd

Főbűnök Book Tag | 2016

Sziasztok!

Elérkezett az a tag is, ami az első book tag-em volt Kis Könyves Bloggerként. Ennek a tag-nek köszönhetően ismertem meg Katicát, és mivel ez nem most volt, hát kíváncsi vagyok, mennyire hasonlóak a válaszaim.






1. Kapzsiság– Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?

Legolcsóbb: 50 Ft-ot fizettem gimiben a Daniel Keyes: Az ötödik Sally-ért. Ajándék és reci könyveket pedig nem számítom most itt, mivel azokra nem adtam ki pénzt.
Legdrágább: A legtöbb pénz, amit kiadtam egy könyvért, az hatezer fölött van. Ám Cassandra Clare: Lady Midnight könyvéhez a szállítási költség is hozzá számolódott, ha pedig ezt nem nézzük, akkor V. E.Schwab: A Darker Shade of Magic. Valamivel kevesebbet adtam ki érte, pk nem volt, de még így is 6k fölött van. Ezt szoktam függőségnek hívni. 😄

2. Harag – Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?

Az 'utálom' erős kifejezés, de akiktől félek olvasni: Stephanie Meyer, Jamie McGuire, E. L. James, Spirit Bliss, James Dashner, Sherry Gammon, Wendy Higgins.
Akit nagggyon szeretek: Sarah J. Maas, Agatha Christie, J. L. Armentrout, Naomi Novik, Brandon Sanderson, Sarah MacLean, Cassandra Clare, Karen Marie Moning, J. Goldenlane, Brian McLellan, Mark Lawrence, Diana Gabaldon, Kerstin Gier, Erin Moorgenstern, Laini Taylor, Rainbow Rowell. Tőlük bármikor bármit.


3. Falánkság– Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?

Ez legutóbb Matthew Vigo: Rejtvény fekete-fehérben c. könyvre igaz, amiről nemsokára hozom a véleményemet, holnap még meglátom, mikor.


4. Lustaság – Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

Ha csak azért, mert nincs kedvem olvasni, akkor az mostanra Sara Raasch: Hó, mint hamu-ra igaz. Ha pedig azért, mert nem tetszett, Lev Grossman: A varázslók-jára és Josh Mallerman: Madarak a dobozban-jára is igaz. Alig jutottam túl az első pár fejezeteken, de nagyon taszított mindkét könyv.


5. Büszkeség – Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Leszoktam arról, hogy valamilyennek mutassam magam. Csak ajánlani tudom, azóta elmúlt a gyomorproblémáim, hogy nem akarok megfelelni senkinek és hogy nem akarom másnak mutatni magam. Nem akarok intellektuális olvasónak tűnik, én szimplán csak olvasni akarok.


6. Bujaság – Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?

Szerintem ez azóta sem változott. Egyik se legyen könnyen kiismerhető. Jó, ha megbízhatóak, viccesek, nem hülyék, logikus a gondolkozásuk, a férfi legyen védelmező, de a nő se legyen a megmentésre váró hercegnő, életük ne a másik körül forogjon. Hm. Hirtelen ennyi ugrik eszembe.


7. Irigység – Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

Melyeket...Az összes Goldenlane könyv a Delta Vision gondozásában megjelent kiadással, Me before you Jojo Moyes-től (de csak azért angolul, mert jobban tetszenek az eredeti borítók), az eddig megjelent és meg nem lévő Sarah J. Maas könyvek, Leányrablás Budapesten Böszörményi Gyulától, az első két rész kivételével az összes Árnyvadász Akadémia könyv, extra könyvek az Árnyvadász világhoz (nem a regények és novellák), V. E. Schwab eddigi könyvei... folytassam még? Szerintem azt senki sem akarja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése