2015. július 3., péntek

Júnuisi book haul

Sziasztok!

Egy újabb hónap záródott le, én pedig újabb könyvekkel gazdagodtam. Most volt ugyebár az Ünnepi Könyvhét, és két héttel később a születésnapom is. Így duplán volt okom várni ezt a hónapot. Sajnos, nem tudtam annyi könyvet beszerezni, amennyit akartam, de így sem szomorkodhatok, hisz 14 db könyvet szereztem. Lássuk is őket.




Az első könyvet a Könyvhéten szereztem be. Aznap kétszer mentem ki, amikor először voltam, mondták, hogy a könyv, amit keresek, még nincs bent, majd délután menjek ki. Aztán olyan délután 4 fele visszamentem a Vörösmartyra, és akkor a 707-es sorszámmal megvehettem végre a Luxen zárókötetét, az Opposition - Ellenállást, J. L. Armentrout-tól.

A többiek MIIIIIND a születésnapi ajándékom volt.

Még itthon kihasználtam a Book24 és a Libri akcióit. Épphogy leszálltam Kelenföldön és vártam a buszomat, megkaptam az e-mailt, hogy mehetek a Libribe négy szépségért: Rainbow Rowell: Eleanor és Park, Ransom Riggs: Üresek városa, Laini Taylor: Vér és Csillagfény napjai, David Leviathan: Nap nap után.

Pár nappal később jött a hír, mehetek a Book24-es rendelésemért is. Közelebb volt a hely, mint gondoltam. Nem is volt baj, így legalább hamarabb a kezembe vehettem Gayle Forman: Csak egy nap és Jodi Picoult: Sorsfordítók c.könyveket. Már egy ideje akartam egy Picoult könyvet, de amit akarok, azt sajnos sehol nem látom. :(

Ebben a hónapban végre volt egy happolásom is. Mikor év elején elkezdtem sulit és eleinte ismerősöméknél laktam, elég sokszor elmentem ugyebár az Eiffel Antikvárium mellett és sok könyvem is származik onnan. Ott láttam meg először ezt a könyvet, csak hát, amilyen szerencsém szokott lenni, azt hittem, ez a második, vagy későbbi része a sorozatnak. Ezért sosem vettem meg. Aztán amikor mentem, hogy na most megveszem, NEMVOLTOTT. Fél éve sírok evégett. Aztán rukkolták. Én meg happoltam. Ez így pont jól jött ki, mert csak egy nappal csúszott le a szülinapomról. Ja, amúgy Libba Bary: Rettentő gyönyörűség c. könyvéről van szó.

Egy héttel később pedig költöztem haza. Volt nálam még egy kis pénz, amit el akartam költeni. Szét is néztem, hogy miket tudnék megvenni. Aztán megláttam Isaac Marion: Eleven testeket és tudtam, hogy nekem ez kell. Anno láttam a filmet, tetszett is, de annyira nem, hogy elolvassam a könyvet. Aztán pár hete olvastam, hogy a könyvnek mélyebb a tartalma és folytatódik, nem ott van vége, ahol a filmnek. Úgyhogy sikerült megszereznem.

Még ezelőtt, reggel felhívott a bátyám, hogy pont Pesten dolgoznak, a Westend környékén, mint később kiderült. Elmentem hozzá, beszéltünk egy pár szót és kávéztunk egyet, majd bementem a Westendbe. Szerintetek, hova látogattam el?
a.) New Yorker
b.) KMK
c.) McDonalds
Aki a KMK-ra tippelt, jól tippelt. És amit magammal hoztam, az Kim Harrison: Dead Witch Walking - Boszorkányfutam volt. Kb. fél órát töltöttem ott, mire kitaláltam, hogy ez lesz. Nem annyira felkapott, nem is olvastam utána, de őszintén szólva, utólag örülök neki, hogy ezt hoztam el.
És ezek után még bementem a suliba és a későbbiekre vonatkozóan kaptam jegyzeteket! <3 Amit itt is nagyon szépen köszönök! Nem számítottam ennyire. :D

Másnap már pakoltam össze a hazaútra, de még gyorsan beugrottam Újbudára A könyvért. A könyv pedig Kimberly Derting: Eskü. Gyerekek, visszaértem a koliba, én meg így FUCKYESSSS!!!!LETSKILLPEOPLE!!!! Jha, szóval nagyon örültem neki. A koli- és szobatársak már nem biztos.

Itthon vasárnap megünnepeltük a születésnapomat. Azt hittem, hogy csak egy szimpla családi kaja, a nagyszülőkkel együtt. Nem szokatlan dolog ez. Aztán nagyi odaadta a szaloncukrot. Én pedig a szaloncukrot becseréltem először kettő, majd egy könyvre. Hétfőn Lauren Destefano: Hervadásra és Katie McGarry: Pushing the limits - Feszülő húrra sikerült. Eredetileg James Dashner könyvért mentem, de az sajnos nem volt. Sebaj! Kedden Lírából beszereztem azt is. Így nagyi megszerezte nekem James Dashner: Az útvesztőt is.


Így ennyi volt az e havi termés. Kb. ennyit reméltem, és nagyon nagyon örültem nekik. Most már csak egy új könyvespolcban reménykedek. De arra még bőven várnom kell. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése