2015. július 25., szombat

Udvarlás könyvekkel könyveknek book tag

Sziasztok!

Sokszor van az, hogy bemegyek egy könyves boltba, és fél órán keresztül rohanok a könyvek között, hogy melyiket hozzam el. Ez legyen? Vagy az? De emezt még jobban akarom! Akkor most melyik legyen? Most erről lesz szó! :)

Ezt a book tag-et is a Kis Könyves Bloggerekkel együtt készítjük el, így az ő válaszaikat a bejegyzés alján lévő linkeknél érhetitek el. Ajánlom, hogy olvassátok el azokat is, nagyon jók. :)




1. lépés - Kölcsönös vonzalom - egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg
Kettő ilyen is van. Az egyik:
És a másik: 

2. lépés - Első benyomás - egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be
He. He. He. MEG IS CSALT A ROHADÉK!! Na jó, csak hazudott. Suzanne Selfors: Mentsük meg Júliát! Hogy én mennyire gyűlöltem ezt a könyvet...

3. lépés - Csábítás - egy könyv csodálatos írással
Két könyv között is vacillálok, de ide szerintem csak az Éjszakai Cirkusz jöhet Erin Morgenstern-től. Ha még nem olvastad, tedd meg. Tetszeni fog. Mondjuk a borítója is megér egy misét.

4. lépés - Első randi - egy első könyv, ami után a többi részét is olvasni akartad
Kíváncsi vagyok, hogy mire gondoltok, mit írok ide. Mert szerintem ez Karen Marie Moning: Keserű ébredése. Majdhogynem fájt, hogy nincs meg az összes része. De azóta megvan. Már csak újra akarom olvasni. MEG LASSAN MÁR MEGINT KEZD FÁJNI MEG IDEGESÍTENI, HOGY NINCS MEG A BURNED ÉS A FEVERBORN ÉS A BEYOND THE HIGHLAND MIST ÖSSZES RÉSZE NINCS MEGJELENVE!!! Oké, Noémi, szerintem most menj, és vegyél egy hidegzuhanyt, hátha lecsillapodsz...

5. lépés - Éjszakai telefonhívások - egy könyv, amit egész éjjel olvastál
Monica Murphy: One week girlfriend - Heti csaj c. könyvét például este hétkor kezdtem el olvasni, és olyan hajnali kettő fele fejeztem be. De Becca Fitzpatrick: Csitt, csittjét és B. M. Grapes: Jóslatok hálójábanját meg reggel hétig olvastam, és hagytam belőlük két-két fejezetet. Előbbi kettőt imádtam, utóbbin kiakadtam. Erről a blogon is olvashattok, valahol itt.

6. lépés - Mindig rád gondolok - egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből
Az összes könyv, amit olvastam. Ilyen pl. Rebecca James: Gyönyörű bajkeverő vagy Lara Paker: Éjsötét árnyék. De inkább az szokott eszembe jutni, hogy melyik könyvet kéne végre elkezdenem olvasni. köhömmm... Crescendo, Hopeless, A tigris átka, A vér éneke, Távoli órák, Trónok harca, A szabadulás, Amerikai istenek, Árnyalatnyi remény, Ellopott pillanat, Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, Graceling, Sanctum, Throne of Glass...

7. lépés - Testi kapcsolat - egy könyv, aminek imádod az érintését
Ez nem kérdés. Fogtátok ti már a kezetekben? Nem? Menjetek be egy boltba, és fogdossátok meg. Na ugye hogy ugye?

8. lépés - A szülőkkel való találkozás - egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlanál
Nincs ilyen. Hogy miért?
Anyám: inkább a krimiket preferálja, meg a rejtélyes dolgokat, mint pl. a Kate Morton könyvek. Meg a Harry Pottert. De azt nagyon.
Apám: övé a jó öreg klasszikusok, meg a tanító jellegű könyvek. Imádja Robert Merle-t, Dan Brown-t és Frei Tamás könyveit.
Bátyám: második világháború. Meg Trónok harca.
Barátaim között is vegyesen vagyunk.
Egyik barátnőm pl. nagyon szereti a művészeti és okítással teli könyveket bocsi, Ági, de nekem művészetiek azok a könyvek. xD Meg az életrajzokat és a dokumentumfilmeket. Azért is mondtam így külön utolsónak ezt a kettőt, mert ez az a műfaj, amiben én nem tudok olvasni.
Van olyan barátnőm, akivel csak egy-két könyvben passzol az ízlésünk, de inkább a pszichológia felé kacsintgat. Pl. Csernus könyvei.
Gyerekkori legjobb barátnőm már kicsit hasonlít rám olvasás terén.
Egy harmadik barátnőm a vallási- és állatos témájú könyveket szereti. Meg az angyalosakat.
Éééééés ennyi. A többiek max. hébe-hóba olvasgatnak.

9. lépés - A közös jövő - egy könyv vagy könyvsorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni
KMM-FEVERS!!!! Eddig úgy néz ki, hogy az Éhezők viadala, A beavatott és a Füst és Csont leánya mind újraolvasás, mint trilógia. Sorozat gyanánt a Végzet Ereklyéi, és ha kijön a többi, akkor az Outlander-t is könynen el tudom képzelni. Stand-alone könyvnek pedig A nyugalom tengere mindenképp, de még az Óceán az út végén is újraolvasós.

10. lépés - Oszd meg a szeretetet - Kiket jelölsz?
Jelölném azt, aki elolvasta ezt a bejegyzést. És szeretném még azt is jelölni, aki kedvet kapott hozzá. Ja, szóval bárki kiöltheti. :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése