2015. június 3., szerda

Májusi Book Haul

Sziasztok!

A május szintén - az eddigiekhez képest - vérszegényke volt, szóval ha úgy nézzük, tartottam magam az ígéretemhez! :D Ráadásul nem is mind volt bolti kedvezményes! Ha jól emlékszem. Konkrétan 6-ért fizettem, a . ajándékkönyv volt. De inkább lássuk a könyveket. :)




A hónap első vásárlásának első felében három könyvet vettem. Ugyebár május 7-én nyílt meg a Könyvmolyképző első üzlete a Westendben, és mit adj isten, csak nem ott tanulok? :D Első órám után gyorsan beugrottam és fel is kaptam kettő zsákbacicát. Mondtam már, hogy zsákbamacska-függő vagyok? Kibontva néztem, hogy egyiket sem ismerem. :D Az egyik fülszöveg alapján nem igazán bejövős, de lehet megpróbálkozok vele azért. Szóval ez a kettő a Adams Johnson: Az ellopott élet és Chouck Hogan: Tolvajok városa. És hogy ne csak zsákbamacskát vigyek, felvettem egy olyat, amit még kívánságlistára is féltem feltenni. Mert az alapsztori tetszik, de nem igazán vagyok az erőszak meg a kínzás híve. Ez pedig a C. J. Roberts: Captive in the dark - Fogoly a sötétben.

Ezen a napon itt még nem álltam meg, betértem kedvenc antikváriumomba is, ha már útba esett vissza a suliba. Barátnőm kivette ezt a könyvet a könyvtárból, és akkor úgy döntöttem, hogy megszerzem és elolvasom. Akármennyire nem jön be a borítója. Ez pedig Katie McGarry: Dare you to - Aki mer az nyer.

Volt az Antikvárium.hu-nak ez a kerekes akciója. És én ezt naggyon élvezem. Még akkor is, ha kicsit nyerek. Most meglepetésemre 50% kedvezményt kaptam Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra? c. könyvére. Volt egy órám kitalálni, hogy mi legyen. Rendeljem meg? Ne? De ilyen olcsón nem igen tudnám máshol beszerezni. És kitűnő állapotban van. És nyálas. De nagyon. Jól van, legyen. Kell a többi közé. Aztán ahogy hazaértem és felraktam a polcomra, rájöttem, hogy a magyar ABC-nek megfelelő sorrendben vettem meg a három könyvet. :D

Aztán jött egy kb. két hét szünet. Majdnem három hét. Éééés újfent betévedtem a KMK boltjába, mondván, kíváncsi vagyok az ajándékkönyvekre, és hát úgyis csak plecsni hiányzik. Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen, de végül Jennifer L. Armentrout/J. Lynn könyvére esett a választásom. És hát sajnos olyan ezüst törzsvásárlói kártyát nem kaptam, de Benina: The Dark Divine - A fekete bárány-t igen. Komolyan, nem is emlékeztem, hogy ez a könyv a kívánságlistámon fent volt még. :D De remélem, hogy cserélik az ajándékkönyvek listáját, mert ahogy néztem a felhozatalt, átlag 12 éves fiataloknak való könyvek voltak ott. Ez volt az egy kivétel. A többi, banyek, tényleg gyerekkönyv volt. :(

Most már, ugye június van. Remélhetőleg ennek a háromszorosát tudom beszerezni ebben a hónapban. Mondjuk, attól függ a dolog, hogy anyuék belemennek-e az ajándékba, amit kitaláltam magamnak. :D Akik mennek az Ünnepi könyvhétre, annak jó szórakozást kívánok hozzá, remélem sokan el tudtok menni, bármelyik helyszínre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése