2015. június 26., péntek

Be, Room, Cliff

Sziasztok!

Ugyebár tegnap költöztem haza, és este volt az, mikor már le tudtam ülni egy kicsit pihenni, szóval inkább áttoltam mára. Csak megint este van. No nem baj! Csináljuk!
Az előző kihívácsocskát ITT!! találjátok.






Íme, a mai szponzorunk. Chrisopher Paolini: Eragon és a Pohár. 

Gyerekek, sikerült 11 kört csinálnom. 11 kört. 33 karaktert. 
Játékszabályok: ugyanazt kell csinálni, mint a Marry, Kiss, Cliff-ben, csak itt nem az ellenkező, hanem az azonos nemű karaktereket kell felírni. Továbbá itt nem romantikus feladatok vannak, hanem azt kell kitalálnod, hogy ki lennél (Be), ki lenne a szobatársad/barátod (Room), és kit löknél le (Cliff). Igen, ez az egy megmarad. 

1. kör
Izzy Lightwood (A Végzet Ereklyéi)
Clary Fray (A Végzet Ereklyéi)
Katniss Everdeen (Az Éhezők Viadala)

 Nos, aki lennék az Katniss. Egyrészt, mert neki nem kell testőr. Másrészt ha lelökném, visszapattanna vagy mászna, és kinyírna. És mert ha csak a szobatársam lenne, és úgy érezné, hogy veszélyeztetem, gondolkodás nélkül kinyírna. Szóval ez így biztonságos. 
Oké, imádom Katniss-t, nagyon nagy egyéniség a lány, és bármit tesz, egy józan ember ítélőképességét használja. 
Akit lelöknék az Clary. Mindhármukat nagyon szeretem, de Clary-nek nagyon beszűkült látótere van. Letojik mindenkit, számára csak Jace létezik, a többiek lényegtelenek. Izzy pedig nagy arc. Nincs az az isten, hogy én őt lelökjem. 


2. kör
Caroline Reynolds (Faldöngető)
Sophie Mercer (Hex Hall)
Julie (Jóslatok hálójában)

Aki a kútba esik, az kérdés nélkül Julie. Ide én kitaláltam egy történetet. Elég kezdetleges, de valahonnan el kell kezdeni: 
Egy tini kis boszorkány vagyok, akiről kiderül később, hogy nem is igazán vagyok boszi, inkább valami rosszabb, és Sophie Mercer-nek hívnak. Egykori szobatársam elhagyta a sulit, így egyedül maradtam. Ekkor jött a koliba egy új szakács, aki isteni finom kajákat csinál - a sütijei pedig még jobbak -, és nem mellesleg az új szobatársam is. Nagy meglepetésemre Caroline Reynolds nem csak az ételt készíti el fenomenálisan, de még lakberendezőnek sem utolsó. To be continued...

3. kör
Jo (Fevers)
Kat (Fevers)
Napsugár (Nyugalom tengere)

Egyértelmű a szikla. Jo. A Fevers köteteiben nem idegesített annyira. DE. Az ICED-ban egyszerűen egy irritáló, kis senkiházi, kis... semmi. Ő az ostoba szőke liba, aki f*szt kap és máris két méterrel lebeg a föld fölött. És ha van olyan női mentalitás, amit jobban utálok a plázacica életformánál is, az ez. És ezt inkább nem fejtem ki, mert így sem vagyok kulturált egyén most. És nem akarom tovább rombolni a dolgokat.
Aki lennék az Kat. Öööö, ja asszem. Vagy Napsugár? Nem. Kat lennék, mert akkor találkozhatnék a 9-sel és Mac-kel és Cruce-t is láthatnám. És akkor Napsugár lenne a szobatársam. 


4. kör
Mac (Fevers)
Nora Grey (Csitt, csitt)
Tessa Grey (Pokoli szerkezetek)

AKIT LELÖKÖK EGY KÉTEZER MÉTERES MAGAS HEGYRŐL EGY FENEKETLEN GÖDÖRBE, AHOL OLTHATATLAN TŰZ ÉG AZ TESSA GREY. Micsoda? Ki utál kicsodát? Én Tessa-t? Már miért utálnám? Mert mindenkibe szerelmes lesz, aki egy kis érzelmet mutat felé? Mert annyira ostoba, hogy semmit nem vesz észre? Mert... inkább nem folytatom, mert akkor mindenkit utálni kezdek.
Mac lennék, Nora-t pedig betanítanám tündérvadászatra. Nagyon jól szórakoznánk. És enyém lenne Barrons.


5. kör
June Iparis (Legenda)
Anita Blake (Anita Blake)
Callie Lawrence (Callie, Kayden...)

Aki lennék az Anita Blake. Mert miért ne? Anita a leglazább szereplő, akit valaha ismertem. Szinte mindennapra jut valami izgalom számára, meg pasi is, meg gyilkolás is... én Anita Blake akarok lenni. 
Callie-t meg kéne védenem, szóval ő menne a sziklára, és June lenne a tanítványom. Mármint a barátom. Mert nem alszok senkivel egy szobában. Sigmund nem szeret megmutatkozni mások előtt.



6. kör
Jade (Jégtánc)
Jenna Talbot (Hex Hall)
Dani O'Malley (Fevers)

Én lennék Jenna, Meeeeert... na jó, kezdjük fordítva. 
Akit lelöknék az Jade. Egyrészt mert egy szociopata. Másrészt őt nem szeretem annyira, mint a többieket. 
Dani lenne a barátom/szobatársam, mert NINCS AZ AZ ISTEN, HOGY DANI O'MALLEY LEGYEK. Barátnak ok, de hogy folyamatosan a fejében legyek, az már egy kicsit sok. 
És így jutunk el Jenna-hoz. Szóval én lennék Jenna.




7. kör
Luce Price (Fallen)
Dee Black (Luxen)
Anastasia Steele (Ötven árnyalat)

Aki lennék az Dee Black. Szegény Dee... sok nyomorék közé került. 
Aki a szobatársam lenne az Luce. Elég sokat aludnék valahol máshol.
Akit lelöknék egy pöcegödörbe, az Anasatasia Steele. Nyekk.


8. kör
Karou (Füst és Csont leánya)
Angelique (Éjsötét árnyék)
Effie Trinket (Az Éhezők Viadala)

Aki lennék az Effie. Úgy imádtam a karakterét. A filmet még nem láttam, de félek, hogy egy rohadék plázacicát csináltak belőle. A könyvben nagy arc. Plusz annyi problémája van, hogy a 12. körzetben van, hadd legyen másikban, és hogy Haymitch egy alkoholista perverz állat. Imádom.
Aki a szobatársam lenne, az Karou. Mert nincs az az isten, hogy lelökjem őt. Gondolkoztam, hogy ő lennék, csak aztán rájöttem, hogy oké, hogy Karou egy őstehetség, nagyon ügyes, fasza kislány, és kiméra, de Effie bőrében szívesen lennék,
És sajnálom Angelique. Imádlak téged. Szívesen lennék a barátod, hogy támaszod lehessek, de sajnos ez a kör így jött ki. :(


9. kör
Pikk (Razorland-trilógia)
Arriane Alter (Fallen)
Ada Morne (Jóslatok hálójában)

Na, vajon ki megy Tessa mellé? Találjátok ki!
Arriane lennék, mert ő őrült. Több indokom nincs. Őrült. Ő akarok lenni.
Pikk lenne a szobatársam. 
És Ada Tessa szobatársa lenne. Vagy inkább veremtársa. 


10. kör
Jess Moan (Jóslatok hálójában)
Alex (Hamvak)
Claire Beauchamp Randall Fraser (Outlander)


Aki lennék az Claire. Okos, összeszedett, és tudja, hogy mikor maradjon nyugton. És mert Jamie a
férje. És Jamie az enyém. Any question?
Aki a szobatársam lenne az Jamie. MÁRMINT JESS!! Jess-t akartam írni. Ő legalább tanulna tőlem valamicskét.
Ééés aki menne a hegytetőre bungee jumping-olni kötél nélkül az Alex. Pápá!


11. kör
Katy Swartz (Luxen)
Serena (Luxen)
Tris (Divergent)

AFRANCBA! FENÉBE! NEM AKAROK DÖNTENI!
Aki lennék az egyértelműen Serena. Igaz, nagyon kevés szerepet kapott a Luxen alaptörténetekben, de amikor szerepelt, ütött. Ugyebár Dawson és Beth kapcsolatáról is született egy kötet (vagy kettő, nem tudom). Ekkor még azt hittem, hogy a Luxen nekem ennyi volt. Az alapkötetek elég, nem kell nekem Dawson és Beth. De aztán kiderült, hogy Hunter és Serena is kapott külön kötetet. NEKEM KELL!!
Aki a szobatársam és a barátom lenne az Tris. Katy-t is szeretem, de Tris-t jobban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése