2017. július 1., szombat

Májusi és Júniusi Book haul, Könyvheti beszerzésekkel | 2017

Sziasztok!

A legutóbbi book haul-om áprilisban volt. Mivel májusban kimaradt, ezért a májusi beszerzéseket is itt fogom bemutatni, szépen hónapokra és eseményekre bontva. Merthogy Könyvhét is lesz benne. Jaj, a szép emlékek!




Május

A hónapot egy gyönyörűséges és élvezetes betegséggel kezdtem. És mi szokott lenni az orvosi váróban? Tömeeeeeg. Sok-sok öreg és te órákra bent szorulsz. Ezzel nem is lenne baj, a probléma ott van, amikor internettel rendelkezel a telefonon és tudsz rendelni. Mondjuk az Amazonon. Mondjuk kindle-re. Mondjuk egy olyan könyvet, amit már régóta meg akartál venni, de a magyar borítója nem igazán jött be. Így lett meg a The Paper Magician Charlie N. Holmberg-től.

Aztán még aznap mehettem is a postára, mert megérkezett egy könyvem. Röviden: megrendeltem február 14-én, február 17-én fel is adták. Aznap rendelt másik könyv meg is jött. Következő hónapban is rendeltem egyet, az is megjött. Majd áprilisban ráírtam a BookDepo-ra, hogy mi a helyzet. Ők elárulták, hogy a posta visszaküldte nekik kézbesítetlen címszóval. Öhm. Korábban két csomagot is ki tudtak hozni, ezt meg nem. Korábban fel tudtak csöngetni, most meg nem. Kösz, tényleg kösz. Voltak olyan kedvesek és újra küldték nekem, ám ezúttal vidékre kértem, ott érdekes módon hamar megkaptam. Ez a kalandos történet Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury-val történt meg.

Valamiért lakótársammal beugrottunk a Duna Pláza fsz-i Librijébe, ahol megláttam Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceget a Helikon Zsebkönyves kiadásban. Már megvolt nekem ez a könyv, még a 90-es évekbeli kiadásban, keményfedeles és örökölt, de annyira imádom ezt a történetet, hogy fentre is akartam egy példányt, ennek a kiadását pedig imádom. Emellett a szokásos 30%-os kedvezmény is ott volt a Maxim könyvekre. Itt pedig megláttam Amy Ewing: A fehér rózsa, az Ékkő sorozat második részét, aminek azonnal kellett jönnie velem. Az eredeti borítók még mindig jobban tetszenek, de legalább van.

Az Árnyvadász világból már csak az Árnyvadász Akadémia a hiányos (nem nézve az egyéb kiegészítő köteteket), csak az első négy rész volt meg. Ezért a Pólusban lévő KMK üzletből megvettem Az imádott gonoszat és a Sápadt királyok, hercegeket.Az előbbit elkezdtem, de nem jutottam túl az első oldalánál. Nem, még mindig nem szeretem Valentine-t. Ennyire.

Június

Most csak azokat mondom el, amik függetlenek a Könyvhéttől.

Először is, pénteken összefutottam Vikivel, alias @Misscupcakedoll-al, akivel már tavaly lebeszéltünk egy cserét, csak mindketten elfelejtkeztünk róla. Én egy Ally Condie könyvet adtam, ő pedig Simone Elkeles: Perfect Chemistry - Tökéletes kémiát. Fun fact, az írónőt mindig Simon-nak, azaz Szájmonnak olvasom. Pedig nagyon nem az.

Másnap a Könyvhétre feljöttek otthoni barátnőim. Korábban megjött egy Amazonos rendelésem, amelyet anyum odaadott egy kollégájának, ő pedig továbbította barátnőmnek, hogy egy héttel később az én kezembe juthasson. Így amikor meglátott, már vette is elő a dobozt, amelyben ott rejtőzködött Rick Riordan: Percy Jackson and the Olympians teljes sorozata, box set-ben. Oh, és egy mini poszter is volt a harmadik és a negyedik könyv közé ékelődve.

Még januárban leadtunk egy-egy könyvigénylést a Lord of Shadows-ra lakótársammal. Ő puhában, én keményben rendeltem meg. Az enyém meg is érkezett, pár nappal később, hogy anyum odaadta a Percy Jackson-t rejtő dobozt a kollégájának. Ő otthon várt rám a legutóbbi hazamenetelemkor.

Egyik este nézegettük lakótársammal a klasszikus könyveket Amazonon, és megtaláltuk az egyiket 12 db illusztrációval, melyeken a szerző található. Nem így akartam megvenni, de nagyon olcsó volt, ezért repült is Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray-e az én Etta-mra.

Mivel ebben a hónapban volt a szülinapom, kaptam a Book24-től 30%-os kupont. Lakótársamnak rendeltünk egy Linger-t, nekem pedig Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító képregényét. Elolvastam és azóta szerelem van.

Könyvhét

Na és akkor a könyvtenger. 8 könyvet terveztem megvenni. Ezzel szemben lett 14. Már megint majdnem a duplája.

Az első beszerzés pénteken történt. Lakótársammal elnéztünk a Vörösmartyra, ahol én egyből becéloztam a Twister Media kiadó standját. Még el se értem a könyvet, de már nyújtózkodtam érte és megállás nélkül felkaptam, és adtam oda az eladónak, aki mosolyogva megkérdezte, hogy A kárhozott? Mondom naná! Ő is mosolygott egyet, én is vigyorogtam, mint a tejbetök és még meg is lett S. J. Kincaid: A kárhozott.

Ezek után barátnőmet elkísértem a Művelt Néphez, majd a KMK-hoz, ő meg elkísért engem a Maximhoz. Itt is a 2+1 akciót használtam ki. Jött Anna Banks: Triton és Neptun, valamint nagy nehézségek árán a +1 könyvem Kendall Kulper: A tenger boszorkánya volt. Oh, barátnőm meg egy Az idő vándorait kapott.

Miután én álltam az Alexandra Bracken könyvét, ő megvette nekem - majd magának is - Agatha Christie: Gyilkosság az Orient expresszen példányt. Természetesen az új kiadással, mert az eszméletlen gyönyörű. Én pedig megláttam George Orwell: 1984 és Állatfarm könyveit, és nem tudtam őket otthagyni ilyen pitiáner árakkal. Boltban meg nem voltam hajlandó megvenni. EVVAN.

Innen egyenes út vezetett a másnaphoz, ahol is az első megálló természetesen a Delta Vision kiadó volt. Eredetileg csak 2-3 könyvet terveztem onnan elhozni, ahogyan Andi is, majd még hozzáraktam további kettőt. Gyorsan átszólta Andinak, hogy válasszon még kettőt, mert akkor felesbe megy a dolog. A két biztosom J. Goldenlane: Papírtigris és Gaura Ágnes: Túlontúl volt. Gaura Ágnessel még ismerkedek, de kaptam hozzá egy posztert. :D Gyönyörű szép, nagyon imádom, és kellemes a szemnek. Aztán megvettem még Robin Hobb: Az orgyilkos tanítványát és Greg Keyes: Hangakirály I-II. köteteket. Eredetileg A kísértetkirályt szerettem volna, aztán mondták, hogy jobb, ha előbb elolvasom a Makedónia duológiát is. Ahhoz a világhoz nem volt kedvem éppen, de mindenképp el fogom azt is olvasni egyszer.

Ezek után áttértünk a Fumaxhoz, ahol a kedvezményes állványt vettük szemügyre. Mivel pénzszűkében voltam, megkértem Andit, hogy ő is vegyen egy könyvet, és akkor csak 800,- lesz a könyv. Jon Sprunk: Az Árny fia így jött velem. Andi adott vissza 300-at, amit én zsebre vágtam és szépen elfeledkeztem róla.

Már nem akartam több könyvet venni, ezért teljes lelki békével sétálgattam mellette mesekönyvekre vadászva. Igen ám, de elértem a végzetemhez. Ugyanis, rengeteg helyen kerestem Christina Lauren: Gyönyörű idegent és Gyönyörű rohadékot. Sajnos csak a másodikra volt pénzem, ezért az jött velem. Andi volt olyan kis cuki, és megvette volna nekem az első részt, de mondtam, hogy azt a tartozást nem akarom bevállalni. Így is lógok már neki egy kávéval.

Kétségbeesve kiabáltam, hogy már csak 200 Ft-om van, ám három dedikálás után megtaláltam azt a 300 Ft-ot, amit még Andi adott vissza. Hogyan élj meg egy hétig 540 Ft-ból tanfolyamot pár hét múlva indítok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése