2017. július 30., vasárnap

II. Nagy Nyári Read-A-Thon



Sziasztok!

A laptopom folyamatosan betegeskedik, konkrétan alig merek hozzáérni, szinte mindent a telefonomon intézek. Kivéve, a blogot. Ahhoz túl lusta vagyok. Viszont, most egy olyan esemény van folyamatban, amiről muszáj beszélnem.


Idén másodjára rendezték meg itthon a II. Nagy Nyári Read-A-Thon-t. Igen, a BookTube-A-Thon lement, azon nem vettem részt, nem is nagyon akartam mondjuk. De, Arwen5 felhívta a figyelmemet, hogy Nancy és Abstractelf idén is megrendezik. A tavalyi nagy csalódás volt nekem, nem a szervezés miatt, hanem mert eléggé elrontottam az időbeosztást. Idén szeretnék legalább három könyvet elolvasni a hatból. Remélem, összejön.
És akkor lássuk is a feladatokat és a választott könyveimet:

1. Olvass el egy regényt, amelynek a borítóján található kék szín - a tenger jegyében


Bár lehet, hogy szimplán színvak vagyok, de az biztos, hogy a színekhez nem értek. Nekem ez kékes-lilás, illetve magában kék is van.

2. Olvass el egy regényt, ami nyáron játszódik vagy szerepel benne nyaralás!


Vagy két órán keresztül bújtam a könyvespolcomat, a molyt áttúrtam és semmi. Már a sírás kerülgetett, amikor megláttam: Agatha Christie: Tíz kicsi néger. Őőő, már olvastam és most nem akarok újraolvasást csinálni. A következő történet ez volt.

3. Olvass el egy sorozatfolytatást!


Egyszer már nekimentem. Remélem, most átjutok a második oldalra. A legrövidebb, de legnehezebb.

4. Olvasd el egyet a szervezők kedvencei közül!

Nancy: ☯ Janet E.-Lee G. - A nagy zsákmány ( vagy az épp aktuális rész a sorozatból)
☯Rain Arlender:Y 1-2
☯ Ruta Sepetys: Salt to the Sea (Tengerbe veszett könnyek)

Abstractelf: ☯ Maggie Stiefvater: The Raven Boys sorozat bármelyik része
☯ Margaret Atwood: A szolgálólány meséje
☯ Catherynne M. Valente: Tündérföld sorozatának bármelyik része

Sajnos, itt nem tudtam választani. Nekem a könyveim ugyebár Pesten és Baján vannak. Az angol nyelvűek Pesten, kivéve, ha hozok haza olvasni. Egyedül Maggie Stiefvater könyvét tudnám választani, mert az első két rész megvan, Pesten. Oda pedig csak augusztus 7-én jutok. Evvan. -1 könyv.

5. Olvass el egy 2013 előtt megjelent regényt!


Ez még anyum példánya, véletlenül akadt a kezemben könyvvadászat közben, és miután megláttam, tudtam, hogy ennek itt a helye.

+1. Olvass el egy szabadon választott regényt!


Nem én lennék, ha nem raknék bele egy angol nyelvű regényt. Valójában sok választásom nem volt, hisz a többi, ami itthon volt, már elolvastam. És hát, elolvastam ennek a beleolvasóját és elég ütős a kezdése.

Szóval a terv: hat könyv helyett sajnos csak ötöt tudok felhozni, ebből legalább hármat el szeretnék olvasni. leginkább Az imádott gonoszt, hogy minél hamarabb túl legyek rajta, az Otthon, mert csodás helyen fogom olvasni a gyönyörű írásmóddal és vagy az És eljő a halál... vagy pedig a This Savage Song. A legjobb lenne mind.

Idén július 31-augusztus 6. között zajlik, vagyis már holnap kezdődik. Én Az imádott gonosszal kezdek. Meglátjuk, mi lesz. Valószínűleg a legunalmasabb történet ebből a sorozatból.

Zárásképp pedig itt egy összesített kép a heti terveimről:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése