2017. július 31., hétfő

II. Nagy Nyári Read-A-Thon #1: Cassandra Clare - Robin Wasserman: Az imádott gonosz



Sziasztok!

Túl vagyunk az első napon, túl az első könyvön. Mondjuk, 108 oldalas volt, úgyhogy nem volt nehéz... annyira.




Fülszöveg

Minden gonoszság gyökeredzik valahol. Simon Lewis ezúttal arról tanul, hogyan alakult meg a Kör Valentine Morgenstern vezetésével, és milyen szerepet játszott azokban a napokban Robert Lightwood, Isabelle édesapja. Az Árnyvadász Akadémia csak nemrég nyitotta ki újra a kapuit a Kör miatt bekövetkezett katasztrofális események után, és a tanárok végre bevallhatják, mi történt, amikor Valentine még diák volt.







Véleményem

Egyszer már elkezdtem. A végétől. Nem érdekelt. Másodszor is nekimentem. Az első oldalon nem jutottam túl. Ez az a rész az összes Árnyvadász könyv közül, ami a legapróbb érdeklődést sem tudta kicsiholni belőlem. Vagyis de. Egy hangyányit sikerült. Érdekelt a Valentine-Lucian páros. Kíváncsivá tett a Robert-Michael páros. De semmi más nem. Ha a Kör életének egy darabkáját szerette volna ez a könyv bemutatni, hát sikerült a legborzalmasabban unalmasat kiválasztani. Ami nekem jobban tetszett volna a Körrel kapcsolatban, az a kapcsolati szálak, a vezér manipulálása. De sajnos csak Valentine kegyetlenkedését kaptuk, minimális manipulációval. 

Karakterek

Voltak érdekes karakterek. Valentine-ra például nagyon kíváncsi lennék, ahogy manipulálja a többieket, de ahogy Jocelyn-nak meg egy másik oldalát veszi elő. Ahogy barátja egyszerre mindenkinek és senkinek. De a vérengzésen és az elmebetegségen kívül mást nem kaptunk. 

Valamennyire még Robert-re is és Michael-re is azt mondanám, hogy érdekesek voltak. Habár nekem Robert nem gyáva volt, hanem egy olyan személy, aki bevette a Leszarom tablettákat. Bizonyos szempontból azért mégis csak vele tudtam a legjobban azonosulni, bár ez olyankor történt csak meg, mikor kettesben voltak Michael-lal. 

Mindenki más csak idegesített. Legfőképpen Izzy. 

Összegzés

Van ennél sokkalta jobban megírt Akadémiás történet is. Nagy reményekkel álltam a könyv elolvasása elé, de csak csalódni tudtam. A karakterekről sok újat nem tudtam meg, Michael-t leszámítva, akivel a való életben jó barátságban lennék. Valentine egy érdekes ember, mégha nagyon is utálom, itt mégsem sikerült kihozni belőle a maximumot. 
Amilyen rövid volt, olyan sokáig tartott az elolvasása. 
Történet : 1/5 - Teljes unalom, egy kicsikét sem állt el tőle a lélgezetem és nem reszketett a kezem a következő oldalért. 
Szereplők : 2,5/5 - Itt már jobb a helyzet, hisz érdekes karakterekről volt szó, 1984-ben, még akkor is, ha csak az egyikőjüket, másfelüket lehetett megkedvelni, a többiekről pedig sok újat nem tudhattunk meg. 
Borító : 5/5 - Oké, puzzle, vesztettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése