2017. október 18., szerda

Őszi Book Tag

Sziasztok!

Helie még hetekkel (hónapokkal?) ezelőtt kihívott egy tag-re, viszont laptop híján nem tudtam megcsinálni ide. Én próbálkoztam, de nincs hozzá idegem. Viszont, ha ez a poszt megszületett, az mit jelent? Naná, hogy azt, hogy visszakaptam a kincsemet! Higyjétek el, mióta visszakaptam hajnali kettőkor fekszek le, sorozatozás miatt.

Tárgyra visszatérve, az Őszi Book Tag-et most hozom nektek, Helie válaszait pedig itt tudjátok megtekinteni. 

Lehullott levelek
A világ tele van színekkel 
Mondj egy könyvet amin jelen van a piros a citrom és-narancs sárga


Jay Kristoff - Amie Kaufman: Illuminae. Mert mi más lehetne ehhez a válaszom, mint ez a gyönyörűség? Még nem olvastam, de nagyon jól indított nálam. 

Kényelmes pulcsi
Végre elég hideg van a kényelmes meleg ruhák viseléséhez 
Melyik könyv tölt el melegséggel?


Ez már kicsit nehezebb kérdés. Rainbow Rowell: Fangirl mellett döntöttem. Igen, az ikrek nem teljesen így működnek, de magát a két családi (vér szerinti és baráti) köteléket nagyon szerettem. 

Őszi vihar
A szél süvít, az eső kopog
Melyik könyv, vagy műfaj lenne amit ilyen napon olvasnál?

Fantasy. Nagy valószínűséggel fantasy. Bár ez attól is függ, hogy épp mihez van kedvem. 

Hűvös csípős levegős
Melyik rideg karakter helyébe lépnél?

Rideg karakter? Őőőő, senki? Talán Eliza Francesca Zappia: Eliza and her Monsters-ből. Ha pedig mint menő karakter... hát. De, Grayson menőnek számít. Szóval Grayson Kerstin Gier: Silber trilógiájából. Még csak az első részt olvastam, de, spoiler alert, imádtam. 

Forró almabor
Melyik az a könyv ami alulértékelt?

Most egy kicsit értelmezzük félre a kérdést. Nem alulértékelt, hanem csak kevesekhez jut el. Ez pedig nem más, mint Kevin Hearne: Hounded - Üldöztetve. Habár a Vasdruidák krónikáinak csupán az első részét olvastam eddig, az szerintem sokat elárul, hogy már a negyediket is megvettem mellé. Egy remek története, remek karakterekkel, enyhén exhibicionista istennőkkel, egy félig-meddig beszélő kutyával, a legtöbb vallás normálisan való szerepeltetésével.

Kabátok, sálak, kesztyűk
Az időjárás hidegebbé vált és ideje, hogy melegebben öltözzünk 
Melyik az a könyv ami annyira csodás borítóval rendelkezik, hogy legszívesebben csak magadnak tartanád meg?


Ezt nem kérhetitek tőlem komolyan. Jó, megvan. Jelenleg öt könyv tart felém, közülük választottam hát, máskülönben évezredekig írnám ezt a posztot. A választásom Oscar Wilde: The Picture of Dorian Gray-re esett, ráadásul a Penguin Clothbound Classics sorozat kiadása. Mit ne mondjak, fogok még ebből a kiadásból egy jó párat beszerezni, mert egyszerűen gyönyörűek!



Ez volt így október közepével az Őszi Book Tag. Senkit nem jelölök meg, aki akarja, vigye. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése