2017. június 23., péntek

88. Ünnepi Könyvhét

Sziasztok!

Szokásomhoz híven nagyon is időben hozom az én élményeimet az idei Könyvhétről, ahol még nem fedem fel az idei szerzeményeimet. Legyen elég annyi, hogy max. 8-at terveztem és hát... 13-mal távoztam.




Idén csütörtöktől szombatig kint voltam, valamilyen okból kifolyólag. Általában a Book24-es gumicukorért. Jézusom, az a Haribo-s maci! Nagyon jó volt látni, de azért sajnáltam is szegényt. Szóval a lényeg.

Csütörtökre megbeszéltük barátnőmmel, hogy mivel nagyon régen találkoztunk, összefutunk és beülünk egy kocsmába. De mi van akkor, ha csóró vagy és nem akarod magad meghívatni? Veszel 300 forintért egy doboz sört, és kiültük a Szent Gellért hegyre, de nem ám az árnyékos oldalra, neeeem. Az túl egyszerű lenne. A naposra, hogy lássátok szépen a pesti oldalt. Napszúrás időszámláló IS ON! Vagy másfél-két órát ücsörögtünk ott, mikor úgy döntöttünk, hogy nekem el kell látogatnom egy jó helyre, amit csak és kizárólag a Váci utcán tehetek meg. Gyors kajálás után betértünk TELJESEN VÉLETLENÜL a Vörösmarty téri Könyvhétre, ahol szétnéztünk. Jelzem, itt még csak szétnéztem. Azért betértünk a Delta Vision-höz, fél órát ott is eltöltöttem, és kicseréltem a vásárlási listám jó 85%-át.

Másnap lakótársammal suli után is betértünk a Könyvhétre, elvégre ő még soha nem volt, meg később is dolgozott és nem ért rá. Úgy indítottunk, hogy CSAK 500 forintos könyvek. Igen, csak azok. Ezért betértünk a Maximhoz a 2+1-es akciójukhoz, nekem, neki meg egy újdonságért, így négy könyvet hoztunk el. Mivel az övét is én fizettem, "szétnéztünk" az Európa kiadónál is. Jah, és először meg a Twister Media-t céloztam be. A nőci már mosolygott és, amikor meglátta az elszántságom. Még én is röhögtem rajta. Ezután vele is betértünk kajálni a Váci utcára. De ez is csak azért történt, mert függetlenül a Könyvhéttől megismerkedtem Vikivel, a.k.a. Misscupcakedoll-lal, akivel tovább terveztem menni Biry eseményére, de addigra már olyan rosszul lettem, hogy konkértan versenyt futottam az idővel.

Aztán jött a szombat. Szerintem mindent fel sem tudok sorolni. Kiértem a Vörösmartyra, ahol várt a bajai delegáció, Évi, Andi és Melinda. Voltak olyan drágák a kedveskéim, hogy felhozták nekem az egyik rendelésemet, amit legközelebb csak rákövetkező héten láthattam volna csak. Andival megint csak visszamentem a Vácira, de már másik helyre. Bedobtunk egy kávét és reggeliztünk gyorsan. Nem terveztünk sokat vásárolni a Deltánál, így miután odataláltunk, fel is pakoltunk. Nem tudom, mi van az ott dolgozókkal, de ahányszor meglátom őket, mindig vásárolhatnékom van. Így a 3+3 helyett 5+5 könyvet vettünk. Nagyon sokat görnyedtünk a könyvek felé, hogy mik legyenek. Onnan mentünk gyerekkönyv vadászatra. Nem tudom, hányszor mentünk körbe Andival.

Most volt az első olyan alkalom, amikor specifikusan becéloztam 3 dedikálást: Vivien Holloway, J. Goldenlane és Gaura Ágnes. Pont egyben volt a három, viszont mindhármuktól akartam egy dedikált példányt, így Vivien Holloway-t kicsit hamarabb betámadtunk Andival (volt olyan cukkerborsó, hogy eljött velem). Nos, engem arra tanítottak, hogy ha valaki beszél/get, nem szakítjuk félbe. Ezért, amikor láttam, hogy épp beszélget, nem szerettem volna közbeszólni, mire fel Andi jó hangosan leszólította őt. :D Köszi, Andi, imádlak. :D Wee volt olyan kedves, hogy dedikálta nekem soron kívül is. Szerencsére. Ugyanis, ahogy visszaértünk a sátorba és el kezdtem beszélgetni Zsófival, nem sokkal később el kezdett esni.  Eleinte kis semmiség volt, majd mintha muszáj lenne neki. Jah, az egésszel két nagy baj volt. Full nyári felsőben voltam, vagyis egy vékony ujjatlan felső, a másik pedig, hogy én ültem a sátor szélén. Ez miért baj? Mert mögöttem volt a szökőkút, abból is rám jött a víz, meg a szél az esőt is befújta. Volt egy pont, amikor konkrétan felsikítottam, mert elkapta a derekamat és nagyon hideg volt. Reméltük, hogy a Goldenlane-Gaura dedikálásig eláll. És tény, addigra elállt. Miután dedikáltattunk a könyveinket, csoportképet készítettünk, és visszaballagtunk a sátor alá.

Még ültünk ott egy ideig és beszélgettünk, mikor Éviék úgy döntöttek, hogy ideje nekik menni. Utána én is hazamentem, lehúztam a lakásban fellelhető ÖSSZES redőnyt, és befeküdtem az ágyba.

A 88. Ünnepi Könyvhét eredménye:
- 13 könyv
- régi barátokkal újabb találkozás
- új emberek megismerése
- két csomag Book24-es gumicukor
- egy hétig tartó napszúrás
- vámpír életmód

És hogy mi írja le a legjobban az idei Könyvhetet?

CSAK KÉTSZÁZ FORINTOM VAN!! *kotorászik a zsebében két órával később* Még van háromszáz forintom... VAN ÖTSZÁZNEGYVEN FORINTOM!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése