2016. július 1., péntek

Megjelenésre várva #5: Libba Bray Lair of Dreams – Álmok mélyén (A Látók #2)

Sziasztok!

Most egy olyan könyvet hoztam, aminek az első részét még nem igazán olvastam, de nagyon érdekel, és leginkább azért, mert az egyik kedvenc vloggerem kicsit erőszakos a könyvvel kapcsolatban. :D Valamiért mindenkire rá akarja sózni, és érdekel, miért. Úgyhogy ez a bejegyzés úgy születik, hogy el sem olvasom a fülszövegét. Szép lesz. Gratulálok Noémi, ülj le, egyes.

Figyelem! Spoiler veszély! Aki nem olvasta még A The Diviners - A Látók (A Látók #1)-at, csak saját felelősségre olvasson tovább!







Az álmok utáni vágy vonzza a holtakat, és ez a város tele van álmokkal.
Egy természetfeletti sorozatgyilkossal való leszámolás után Evie O’Neill felfedte Látó mivoltát: bele tud látni másik titkaiba. Hátborzongató képességének köszönhetően igazi média kedvenccé vált, kiérdemelve az „Amerika BűbáJósa” címet. Mindenki odáig van a város legújabb sztárjáért… mindenki, kivéve a többi Látót.
A zongorista Henry DuBois és a kínai negyedben élő Ling Chan szintén Látók, akik azonban igyekeznek adottságukat titokban tartani: azt, hogy képesek utazni az álmok között. Míg Evie kiváltságos életét éli, New Yorkban a rejtélyes álomkór szedi áldozatait.
Mialatt Henry elveszett szerelmét keresi, Ling pedig egy kirekesztő világban próbál boldogulni, álmukat egy gonosz erő szállja meg. És mindezek mögött egy cilinderes férfi várakozik, akinek tervei minden képzeletet felülmúlnak… A kór egyre terjed, vajon képesek lesznek a Látók alászállni az álmok világába, hogy megmentsék a várost?
A Látók sorozat izgalmas, hátborzongató folytatása. A Printz Award nyertes New York Times bestsellerszerző, Libba Bray New York rejtett, misztikus mélységeibe invitálja az olvasót.


„Ha szereted a horror történeteket, az Álmok mélyént IMÁDNI fogod, mert ijesztő, lélegzetelállító, amitől én is legszívesebben égő villany mellett aludtam volna. A történet meg úgy ahogy van, elképesztő.” – Bekah AwesomeBookNut, Goodreads –


Fordította: Benedek Dorottya
Oldalszám: 760
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Várható megjelenési idő: július 8., 2016
Teljes ára: 3499 Huf





Azt kezdem észrevenni, hogy ami engem érdekel a KMK-tól, az kapja a legkevesebb reklámot. Azt tudtam, hogy a sorozat második része létezik, és hogy Libba Bray-től fordítottak már le valamit, de az első rész csak halvány emlék volt, a másodikról nem is tudtam semmit, holott június 9. óta rendelhető meg a KMK honlapjától. 
A másik pedig, örülök, mert a kiadó összeszedte magát és az eddig elkezdett sorozatokat sorban hozzák ki. Mégsem kell "temetni" a kiadót, szerencsére. Nagyon jó könyveket is adtak ki a még több gagyi között, de azok a jók a must-have olvasni valók. 
Lassan az első részt is megveszem, nagyon szeretném már elkezdeni, és ahogy hallottam, kicsit ijesztőbb, van benne némi horror elem, de azért mégis csak YA. Attól függetlenül ugyanúgy kíváncsi vagyok rá. :) Amit viszont így is el tudok mondani az az, hogy az első rész borítója jobban tetszik. Jobban szeretem a szimbolikus dolgokat, ez sajnos itt nem az van. Vagy csak olvasás nélkül nem létható, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése