2016. június 29., szerda

Summer Book Tag

Sziasztok!

Nem olyan rég óta gondolkozok azon, hogy ki kéne tölteni egy book tag-et, csak nem volt kedvem keresni egyet sem. LUSTA VAGYOK! EZ VAN! :D Aztán Klodette megjelölt a Summer Book Tag kitöltésére, így nem kell kitalálni, mit hozzak. :D Ahogy néztem a kérdéseket, egyszer már kitöltöttem, de az tavaly augusztusban volt, azóta pedig új kedvenceket és új hagyjukinkább könyveket avattam fel. Úgyhogy egész mások lesznek a válaszaim, remélem. :D






1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!
Ezen a kérdésen ugyanúgy elbukok, mint tavaly. Habár most két könyvet is tudok ehhez a ponthoz hozni. (Jah igen, a szabály maradt: csak olyan könyveket mutatok, amik megvannak, vagy megvoltak.)


A kiadó az egyik legjobb döntést hozta meg, amit csak lehetett: az új borítókkal adják ki a könyveket. Én is meg szeretném szerezni őket, de az határozottan angol nyelven lesz, lehet, díszdobozzal.


Igen, tudom. Van másik borítója is, ez csak a második részé. De nekem ez valamivel nyáriasabb. Nagyon szeretem a vizet, ezért is nehéz elhagyni a szülővárosom és elmenni egy olyan városba, ahol nem lehet szabadon megmártózni. Így el tudom mondani: ennél nyáriasabb élő vizet még soha az életben nem láttam és legszívesebben ebben élném lenne az életem!

2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!
A legjobb hely A hazudósok piciny szigete, persze úgy, hogy azok nincsenek ott. Én, meg a barátaim... jesszus, miket tudnánk ott művelni. :D
Meg Elantris-ba is igazán ellátogattam volna az aranykorában.

3. Éppen a nyaralásra mész, és a repülőn ülsz. Egy olyan regényt akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt vinnéd magaddal?
Diana Gabaldon: Szitakötő borostyánban! Vaaaaagy... a teljes Bartimaeus sorozat Jonathan Stroud-tól. Vagy Marissa Meyer: Scarlet. Jelenleg ezek azok, amik vastagabbak, és nem bírom ki, hogy ne olvassam őket. Meg Sarah MacLean trilógiájának az utolsó két része, A hódítás tíz szabálya és a Tizenegy botrány egy herceg meghódításához.

4. Nyári szomorúság gyötör. Melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?
Valószínűleg nem újraolvasás lenne. Szerintem Sarah J. Maas egyik könyve lenne, az Éjkorona. Azért az, mert kedvelem Celaena-t, egy igazán intelligens karakter, remek beszólásokkal, valamint mert az első részt már olvastam, az A Court of Thorns and Roses pedig nincs meg. Még. Jöjjön csak meg a fizetésem, a dolgok nagyon könnyen változnak.

5. Éppen a tengerparton ülsz. Melyik kitalált karakter lenne a társad?
Jamie Fraser. Cupp-cupp. Vagy Jericho Barrons, mint a világ legférfiasabb karaktere. Valamint Callie és Juliana az A csábítás kilenc szabálya trilógiából. Megnézném Callie-t vagy Juliana-t Barrons-szal. A világ legjobb nyaralása lenne.

6. Egy fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is. Melyik kitalált karakter lenne az ideális jelölt?
Mondanám Katniss-t, de nem vagyok hülye, nem akarom megölteni magam. 
Határozottan idemondanám Mitch Turner-t Lauren Stewart trilógiájából, a Hyde-ból. Legjobb barátok lennénk. :D

7. Oszd meg a nyári őrületet, és jelölj meg pár embert!
Jelölgetni sosem szerettem, szóval bárki kitöltheti. :) Csak annyit kérek, hogy jelöljétek meg ezt a posztot és linkeljétek a ti válaszaitokat. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Látom a jó, öreg, szexis, macsós... na jó, nem folytatom, szóval Barrons nálad is befigyel. :) Vele tényleg jó lenne dumálni, tuti olyanokat mondana, hogy csak lesnénk. :D

    Tök jók lettek a válaszaid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Barrons nálam a no.1. :D miatta ismertem meg David Gandy-t, aki tökéletes Jericho Barrons. :D Áh, Barrons az egyik álompasim, a legek legje. :D
      Köszönöm szépen. :)

      Törlés