2016. június 24., péntek

Megjelenésre várva #4: Laini Taylor: Strange the Dreamer (Strange the Dreamer #1)

Sziasztok!

Itthon a Kossuth Kiadó gondozásában megjelent az egyik kedvenc trilógiám, a Füst és csont leánya Laini Taylor-tól. Az írónő stílusát nagyon megszerettem, remek karaktereket és világot épített fel (úgyhogy hol a harmadik részem, kedves Kossuth Kiadó? HMMMM???), így nem csoda, hogy annyira megszerettem magát az írónőt is. Meg lássuk be, Laini Taylor elmúlt már 40 éves és PINK a haja. Rikító rózsaszín. Jesszusom. A színt utálom, de a viselőjét meg emiatt is nagyon kedvelem. :D Ezért is gondoltam azt, hogy a második idegennyelvű Megjelenésre várva könyv tőle legyen, a Strange the Dreamer.





Megrendelni az Amazon-ról a képre kattintva lehetséges
Egy lélegzetelállító új novella a National Book Award döntőse és New York Times bestseller írótól, Laini Taylor-tól.

Strange the Dreamer egy történet egy:
háború következményéről istenek és emberek között
misztikus városról, amely levetkőzi a nevét
misztikus hősről, akinek véres a keze
fiatal könyvtárosról, akinek különös álma van
lány minden harapásáról, amely ugyanolyan veszélyesek, mint amekkorában ő maga van
alkémiáról és véres cukorkáról, rémálmokról és isteni ivadékokról, molyokról és szörnyekről, barátságról és árulásról, szerelemről és vérontásról.


Üdvözöllek Weep-ben!

Oldalszám: 528
Kiadó: Little, Brown Books for Young Readers
Várható megjelenés: Szeptember 27, 2016
Teljes ár: $18.99 (~5400 Huf)

A Replica mellett ez a második legvártabb könyvem az idén. 

A Strange the Dreamer nem árul el sokat magáról, éppen csak annyit, hogy, legalább is, az én figyelmemet felkeltse. Szerintem ez az írónő névjegye lehet, mert emlékeim szerint a Füst és csont leánya trilógiájának a fülszövegeiben is csak ennyi áll. Egy újabb sorozatról beszélünk, mint azt látni is lehet, de nálam elérte, hogy olvasni akarjam. A borító látványa pedig azt, hogy a könyv a polcomra is felkerüljön.

A könyv másik érdekessége, hogy a borító megjelenése napján az írónő közzétette a prológust. Belinkelem ide annak, aki szeretné elolvasni. Az angol borítója is látható itt, de nekem határozottan az amerikai példány tetszik. A másik sem csúnya, de nekem ez jobban bejön. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése