2016. július 17., vasárnap

Books with me #1: Balaton | 2016



Sziasztok!


Összeszedtem azokat a könyveket, amiket holnap magammal viszek és annyira sok van, hogy úgy döntöttem, megmutatom őket. Mivel elég sokat fogok utazni (augusztusban megyek még Erdélybe megint, szeptembertől pedig megint suli), így mindig, amikor összeszedek néhány könyvet, ami utazik velem és fent van a TBR listámon, hozok róluk egy bejegyzést.

ROUND 1!




Mivel Balatonra megyünk, úgy döntöttem, hogy szeretnék inkább vízzel kapcsolatos könyveket vinni magammal. Így esett meg, hogy beraktam egy sellős könyvet, méghozzá Anna Banks Szirén trilógiájának az első részét, a Poszeidónt. Ezt idén vettem a Könyvhéten. Őszintén szólva nem rajongok a sellőkért, talán azért, mert ők a vízben élnek. Én meg nem. Milyen dolog ez? Általában jó véleményeket olvasok róla, úgyhogy megpróbálkozok vele, de isten igazából tartok tőle.

Robin Hobb: Bűvös hajó I-II. kötetei egy igazán egyszerű okból kifolyólag kerültek a bőröndömbe: egy kalózhajó van mindkét borítóján. Ha ez nem elég ok arra, hogy vigyem, akkor nem tudom, hogy mi. A másik ok az, hogy szeretném a fantasy-t jobban megismerni, és nem csak a YA fantasy-t olvasni. Igaz, hogy már egy ideje olvasok nem YA fantasy-t, de az elhatározás igazán most lett meg bennem. Brian McClellan Lőpormágus-trilógiája elindított bennem egy folyamatot, amit Brandon Sanderson Elantris-e megerősített. Mester és tanítvány, szóval nem is véletlen. :D Robin Hobb kétkötetes műve, amely az Élőhajók-ciklus első része idén a Könyfeszten került a kezembe, és egy pillanatig elgondolkoztam rajta, hogy tegyem-e vissza. Szerencsére nem tettem, mert különös dolgokat érzek ezzel a könyvvel kapcsolatban. Ettől a könyvtől nem félek, hogy tetszeni fog, valahogy tudom, hogy így lesz.

Ééés eddig tartottak azok a könyvek, amiket a vízzel kapcsolatos mivoltuk miatt választottam. Sok volt, igaz? :D

Ha az előbb Delta Vision könyv volt, legyen most is az! Nem rajongok igazán a magyar írókért, eddig egyedül A. M. Aranth volt az, akitől bármit szívesen elolvasok, de a Könyvhéten Éva kölcsönadta kedvenc írójának az egyik regényét, méghozzá J. Goldenlane-nek a Holdnak árnyékát. A Napnak fényét ismerem tőle, és felkerült a kívánságlistámra, de ha magyar szerzőről van szó, akkor csak halogatni tudok mindent. Viszont, mivel kölcsönkaptam, és az első fejezetet el is olvastam, ami tetszett is, így teszek ezzel a könyvvel egy próbát. A Robin Hobb könyvhöz hasonlóan, itt is azt érzem, hogy valami lesz. Delta Vision, szeptembertől jövök fosztogatni!

További három Könyvmolyképzős könyvet választottam, kettő folytatást és egy első részt.

Az első rész nem más, mint J. L. Armentrout másik magyarul is megjelent sorozatának az első része, Wait for you, vagyis Várok rád. J. L. Armentrout-nak három sorozata jelent meg Magyarországon: a Luxen sorozat, a Várok rád és a Gamble fivérek sorozat, melyeket J. Lynn néven írt. Tudtam, hogy J. Lynn néven is alkot, hisz olvastam tőle a Vetkőzik a tanú című erotikus regényt és annak úgy kezdtem neki, hogy "na, Jenny, mutasd mit tudsz!". Aztán tavaly a Luxen első négy részének elolvasása után ezt is megvettem, de azóta csak halogatom. Most viszont, hogy jön egy új J. L. Armentrout regény piciny hazánkba amit ha jól számoltam ki, a The dark elements sorozat, úgy döntöttem, ennek is neki állok. kíváncsian állok a könyv elé, pláne, hogy teljesen elfelejtettem, miről szól.

Januárban olvastam az Üvegtrónt Sarah J. Maas-tól, és nem igazán tudtam dűlőre jutni vele. A második részt azért megvettem, mert szerintem igazán ott fogom megszeretni a könyvet. Nagyon érdekel a folytatás, a sorozat inkább érdekel, mint nem, úgyhogy az Éjkoronát muszáj magammal vinni, hogy elolvassam. Másrészt, mert egy ideje más se jár a fejemben, minthogy elolvassam ezt a könyvet, csak mindig fontosabbak voltak a 2016. januárja előtt megvásárolt könyvek. Fránya molyos kihívások... de mindjárt kész vagyok azzal is!!

A másik sorozat első részét is januárban olvastam, és már hónapok óta szenvedek, hogy újraolvashassam. A csábítás kilenc szabálya folytatása nem volt meg nekem sajnos, de miután megjelent a Könyvhétre a harmadik rész is, megvettem a sorozat utolsó két részét. A harmadikat végre szeretném elolvasni, ezért viszem magammal a másodikat, vagyis A hódítás tíz szabályát Sarah MacLean-től. Ez a rész Ralston márki ikertestvéréről szól, akit az első részben nem igen sikerült megismerni, de azért őt is kedveltem. Nem annyira, mint Ralston márkit, mert hát na, Ralston márkiról beszélünk, A valaha volt legjobb szerető. :D

Már csak egy könyv maradt hátra, amit viszek magammal. Ez nem más, mint a Passenger, Alexandra Bracken-től. Annyi jót hallottam a külföldi booktuber-ektől, hogy végül én is megvettem, és el is kezdtem. De eddig nem sikerült megkedvelnem sem a főszereplő lányt, sem az anyját. Remélem, az anyjának vannak okai, amiért ilyen, de a lányát akkor sem kedvelem eddig. Azért folytatni fogom, pláne, hogy még csak nagyon az elején vagyok a könyvnek. Meg amúgy is, olyan eszméletlenül gyönyörű a borítója! Ha levesszük a védőborítóját, annak az egyszerűsége az, ami miatt eszméletlen nagy fangörcsöt tudok kapni.

Összegezve a könyvek:

Ez az a hét könyv, amiből legalább hármat el szeretnék Balatonon olvasni. Meglátjuk. 

Nem tudom, miért viszek ennyi könyvet, de ez jó lesz nekem. Kell egy normális, strapabíró táska...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése