2015. augusztus 18., kedd

The Book Blogger Memory Challenge

Sziasztok!

Amit a book tag-eknél is jobban szeretek, azok a kihívások. Most egy olyan kihívást hozok nektek, amit már ezer éve kinéztem, csak az én memóriám nem arról híres, hogy jó lenne. Még csak nem is arról, hogy használható. Ezért is vetettem el mindig ennek a játéknak a kitöltését. DE MOST! Bekészítettem a cukorkákat, úgyhogy hajrá!




Szabályok: Válaszolni kell a kérdésekre, anélkül, hogy bármilyen segédeszközt használnál. Ergó nem szabad sem az interneten szétnézned, sem a polcodra felpillantanod. Hogyha teljesítetted a kihívást, jelölj meg 5 másik bloggert, hogy készítsék el ők is.



1. Nevezz meg egy könyvet, amelyiknek a szerzőjét Michael-nek hívnak
Ilyen szerzőtől nem olvastam és nem is ismerek. 

2. Nevezz meg egy könyvet, aminek a borítóján egy sárkány van
Christopher Paolini: Eragon. Ez az, amit még az idén el akarok olvasni. És még az 50-es kihívásban is benne van.

3. Nevezz meg egy könyvet, amelyiknek a karakterét George-nak hívják
Öhm... mondtam már, hogy nem jó a memóriám? És ez különösképp igaz, a nevekre. A Végzet Ereklyéinek az egyik mellékszereplőjét nem így hívták? Valentine egyik emberét? 

4. Nevezz meg egy könyvet, amelyiknek a szerzőjének a vezetékneve Smith
Jennifer E. Smith. Ő a szerzője a Milyen is a boldogság?-nak, a Vajon létezik szerelem első látásra?-nak és a Létezik térkép a szerelemhez?-nek.

5. Nevezz meg egy könyvet, ami Ausztráliában játszódik
Hát így hirtelen a Gyönyörű bajkeverő jut eszembe, de az szerintem inkább amerikai. Azok közül, ami megvan nekem. De van egy Kate Morton könyv, talán Az elfeledett kert, amelyikben -gondolom- fontos szerepet játszik Ausztrália. Bevallom, nem olvasom, de akarom.

6. Nevezz meg egy könyvet, amelyiknek a címében szerepel egy hónap neve
Nos? Valaki? Naposat tudok mondani. Meg napszakosat. De havit...

7. Nevezz meg egy könyvet, aminek kés van a borítóján
Patrick Ness: Kés a zajban. ÉS MÉG A CÍMÉBEN IS SZEREPEL! Ez ugye plusz pontot jelent? Vagy esetleg még Kristin vagy Kirstin? Cashore: Graceling - A garabonc. Jajj, mindjárt annak is neki esek, hogy el legyen végre kezdve...

8. Nevezz meg egy könyvet, amelyiknek a címében szerepel az 'egy' szó
Hát van EGY pár. Mondjuk legyen az egyik kedvenc. Agatha Christie: Tíz kicsi néger. Vagy Az öt kismalac. Vagy Daniel Keyes (?): Az ötödik Sally. Látjátok, erről beszéltem. :D Alig telt el pár másodperc, hogy újfent elolvastam a szöveget, máris elrontom. :D én a számra asszociáltam Így akkor legyen inkább Gayle Forman: Csak egy nap, amiben már tényleg szerepel az 'egy' szócska. 

9. Nevezz meg egy könyvet, aminek a címe megegyezik a könyv szereplőjének a nevével
Hát van a Sutton, van Serena, van a Callie, Kayden és a véletlen/megváltás... meg hát az olyan sorozatok, mint Laura (Laura és Aventerra titkai, a Hét Hold Pecsétje...), vagy a Laura titkos társasága. Esetleg még Agnes Cecilia is. Az utóbbit TESSÉJ SZÉPEN ELOLVASNI! 

10. Nevezz meg egy könyvet, amiből film is készült
Legyeeeen... A lázadó. A könyvet épp most olvasom, a filmet majd csak ezek után nézem meg. De a kedvenc filmem, az A Gyűrűk Ura összes. I-MÁ-DOM! <3 Bár a könyveket még nem olvastam, de azok is tervbe vannak véve.

És akiket ki szeretnék hívni: a Kis Könyves Bloggerek összes tagja. Titeket mindenféleképp ki akartalak erre hívni. :) Illetve bárki más is megcsinálhatja, akinek kedve van hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése