2015. március 24., kedd

TOP5 könyves férfi karakter

Sziasztok!

Ezen a héten vannak a zh-im, mielőtt belepusztulnék a mocskokba, úgy döntöttem, hogy megírom a top5 könyvespasimat. Sorrend nem lesz, ugyanis ez annyira a csúcs, hogy én magam sem tudok sorrendet felállítani.




1. Jericho Barrons from Fevers



Barrons legnagyobb pozitív tulajdonsága az őszinteség. Nem kezd el hitegetni, hogy rá bármikor számíthatsz, hogy szeretni fog stb. Ő A Férfi, akinek hogyha valami érdeke fűzi hozzá, megment. Kivéve ha téged MacKayla Lane-nek hívnak, mert akkor nagyon-nagyon jól jársz. És az őszinteség mellett mi a másik nagy pozitívum? 4. kötet eleje!

2. Jamie Fraser from Outlander



Meg kell-e magyaráznom? Állandóan mosolyog, komolyan veszi az embert, de lehet vele ökörködni. Oké, nem bukok a vörös hajúakra, feketehaj-kékszem párti vagyok, de Ő! Monda, uram, mivel szolgálhatok? Ő az egyetlen olyan karakter, akinél nem érdekelne, hogy van párja, akkor is megszerzem magamnak. És úgy tudod sassenach-olni, mint senki evilágon!

3. Mark Nolan from Christmas Eve at Friday Harbor


Mark tipikusan az a férfi, akit a gyerekeim apjának szeretnék. Imádhatom én akármennyire a bunkó rohadékokat, de apának Mark tökéletes lenne. És ez szinte minden nő vágya. Eleinte nagyon fél Holly-tól, nem tudja, mihez kezdjen vele, de meglepően apjaként törődik vele.

4. Folt Cipriano from Hush, hush


Folttal csak nemrég ismerkedtem meg a Csitt,csitt sorozatnak hála, és még nem is nagyon ismerem. De ha tartja a szintet, vagy esetleg még... jah, szóval eddig nagyon imádom. Tetszett az elsőben a rámenőssége és mégis gyengédsége. Mert igen, amikor megmondta Nora-nak hogyan üssön, azt gyengéden... telepatizálta!

5. Daemon Black from mindnekitudja Luxen


Daemon is csak mostanában került fel a listámra. Csak azért nem a két legnagyobb kedvencem mellé helyeztem őt, mert Black egy kicsit... mindenesebb? bizonyos szempontokból. Ugyanis az Obszidiánban ugyebár ő is egy bunka trágyadomb, de a tekintetéből és a mozdulataiból kiütköznek az igazi érzései, nem úgy mint Barrons-nek mondjuk. Ő Barrons és Jamie összegyúrva. És még Mark-ból is van benne szerintem egy pici. A külső leírások alapján pedig két okból is tartozik az abszolute favoritok közé. 1. A haja. Én szeretem, amikor egy férfinak/srácnak olyan hosszú a haja, hogy bele lehet túrni, kicsit hosszúkásabb, DE. Azt nem igazán bírom, amikor már össze tudja fogni hátul lófarokba. Daemon haja T-Ö-K-É-L-E-T-E-S. 2. A keze. Most nézzétek meg.
Most őszintén. Láttatok már valaha ennél tökéletesebb férfi kezet borítón? kézmániában szenved És tudom, hogy az utolsó kispontocska csak a borítóé, de ha már megadták, hogy hogyan képzeljük el a szereplőket, akkor vessenek magukra, mert ez DAEMON BLACK JOBB KEZE!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése