2015. március 2., hétfő

Februári book haul

Sziasztok!


Februárban sem voltam rest, bár kevesebbet, mint eddig, de most is sikerült zsákmányolnom néhány igen jó könyvet. Szám szerint 8-at. Ezeket fogom most bemutatni nektek.







Az első, amit valójában még januárban szerveztem le, de csak februárban tudtam átvenni egy rukkolás könyv, méghozzá Beth Ravis: Across the Universe - Túl a végtelenen. Sokkal szebb állapotban kaptam meg, mint amilyenben a boltokban láttam.

Utána egy ajándékkönyvet kaptam, Jamie McGuire: Az őrző-t. Bevallom, félek tőle, mert a Gyönyörű sorscsapás... hogy is fogalmazzak... nem győzött meg túlságosan. Szétröhögtem magam rajta, annyira szánalmas volt az egész. :D De erre azért kíváncsi vagyok.

A következő három könyvet már csak azért is egyben mondom, mert együttesen voltak rám olyan hatással, mint ahogy a Karácsonyra kapott könyvek nem voltak. Meg hát egybe rendeltem emg az Alexandrától. Ez a három pedig: Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény, Pricille Sibley: Csillagpor és Rachel Joyce: Ellopott pillanat. Napokig ölelgettem mindhárom könyvet, sőt, még könnycseppet is hullajtottam, hogy végre megszereztem őket.

Az utolsó három könyvet 2 nap leforgása alatt szereztem meg. Kaptam egy e-mailt a molytól, hogy Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei eladó lett és egy ezrest sem kellett adni érte, gyorsan le is rendeztem. És ez is gyönyörű szép állapotban van.

Még aznap hoztam el a Szalámiboltból Kami Garcia - Margaret Stohl: Beautiful creatures - Lenyűgöző teremtmények c. könyvet is. Hálistennek, nem kemény borítós. A filmet már láttam, most majd a könyvet is el szeretném valamikor olvasni.

És a legutolsó, amit másnap sikerült megszereznem. Neil Gaiman: Csillagpor-ról is molytól kaptam üzenetet, hogy kevesebb, mint egy ezresért árulják. Nem volt kérdéses, hogy megveszem-e. Naná! Szerencsére, az eladó szinte azonnal válaszolt és még aznapra beszéltünk meg egy találkozót. Amit nekem találkozás előtt fél órával vissza kellett mondanom és későbbre rakatni, ugyanis elfelejtettem magammal vinni a pénztárcámat. Inkább nem kommentálnám. De még aznap sikerült megszereznem, így két Csillagpor is a birtokomban van. :)

Kicsit furcsa, ennyivel kevesebb könyvről beszélni, de hát néha ilyet is kell, nem lehet mindig 10 fölötti darabszámot beszerezni. A végén még az otthoniak még ki is nyírnának. :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése