2017. szeptember 8., péntek

Júliusi és Augusztusi Book Haul | 2017

Sziasztok!

Mielőtt azt hinnétek, hogy szokássá teszem ezt a kéthavi rendszert book haul esetén, nos nem. Sem book haul-t, sem véleményt nem fogok telefonon bepötyögni, így lehet az, hogy a júliusi és augusztusi book haul-t egybe hozom, valamint az is, hogy ennyit kések egy recenziós könyvvel. Reméljük, a kínaiak most már jó szalagot küldenek és egy hónapon belül meglesz a gépem javítva.

Addig is.
A nyár utolsó két hónapjában túlnyomó részt angol nyelvű könyvek vannak... leginkább mert rendelések gyűltek össze. Két hónap alatt összesen 14 könyv érkezett be hozzám.




Július

A legelső négy szerzeményem valójában júniusi rendelés volt, csak egyesével lettek feladva és júliusban bonthattam ki. Megint garázdálkodtam a BookDepo honlapján, így kerültek ezek is hozzám. V. E. Shwab: This Savage Song - kiolvasva, de nem hozok róla értékelést róla, hisz legkorábban október környékén kapom vissza a gépem. Richelle Mead: Vampire Academy - iiigen, amennyire mondtam, hogy nem érdekel a könyv, sem a film, megnéztem, majd elolvastam és igen, imádom. Alwyn Hamilton: Rebel of the Sands - amit folyton Sounds-nak ejtek. Ez még várólistás, nem kizárt, hogy mostanság fogom elkezdeni. Kasie West: Pivot Point - még várólistás.

Egyik nap valamiért be kellett mennem anyumhoz, könyvet pedig nem vittem. Hát vettem egyet! Jenna Jameson és Hope Tarr: Sugar Baby. Szinte olvasatlan könyv keresi gazdáját!

Nah, ez igen csak érdekes volt. Történt ugyanis, hogy július 31-én a reggeli órákban akartunk megindulni Balatonra. Ebből 9 óra lett. Már az utolsó simításokat végeztük el, anyummal mentünk be a lakásba, amikor hallottunk, valaki utánunk kiabál a nyitott garázskapun keresztül. Kinéztünk, hogy mégis ki az. Amint megláttam a postást, tudtam, hogy értem jött. A táskámat és a plüssömet azonnal anyum kezébe nyomtam és rohantam a postáshoz, 3 perccel később pedig úton voltunk Balatonra nyaralni. Újabb BookDepo-s rendelés, 2 könyv és egy box set. A box set nem volt más, mint Rick Riordan: The Kane Chronicles, vagyis az egyiptomi trilógiája, a két könyv pedig Amie Kaufman - Jay Krisoff: Illuminae és Rachel Caine: Ink and Bone. Az Illuminae brit kiadású, de valami eszméletlen nehéz - és GYÖNYÖRŰ!

Augusztus

Volt ugyebár a Lírának ez a nyári akciója, amiben Darren Shan könyvet adtak (mit adtak... HAJÍTOTTAK UTÁNUNK!) potom összegekért. Lakótársam is és én is ugyanazt a könyvet néztük ki. Darren Shan: Rémségek cirkusza. Igen, most már nekem is megvan!

Nyáron megkezdődött a nagy kampány Kevin Hearne sorozatának az életben tartására. Mivel segíteni akartam, el akartam olvasni az Üldöztetvét. El is kezdtem és nagyon bejött. Ám amikor legközelebb elő akartam venni, már nem volt meg. Szerencsére a KMK-nál be lehetett szerezni 1200-ért, én meg is rendeltem Biry segítségével. Majd augusztusban felérve Pestre, megláttam az ágyamon heverni az eredeti példányomat. Mit ne mondjak, néztem egy nagyot, majd egy jót röhögtem. Így most két példányban van meg, de nem baj. Az egyiket nézem, a másikat meg olvasom. Kompromisszum képes vagyok.

Még tavaly láttam Ngie (Andi) videóját Tarryn Fisher: F*ck love-járól és nagyon megtetszett. Azonban nem tudtam egyből ráharapni, ugyanis az írónak van egy olyan sorozata, aminek a témájával és főhősével nagyon nem tudok azonosulni és borzalmas alapnak tartom. Az Amazonon lévő beleolvasónak adtam egy esélyt, ami annyira megtetszett, hogy meg is rendeltem. Sehol nem lehet megvenni fizikai példányként, csak az Amazonon. Hát köszi. :D

És ha már Amazon. Nagyon jó akcióik szoktak lenni ebook-okra. Például, nagyon népszerű könyveket 100%-os kedvezményre berakják. Mondjuk Brittany C. Cherry könyvét is berakják, The Air He Breathes. Eredetileg nem állt szándékomban elolvasni, így viszont kíváncsi vagyok rá.


A szeptember is hasonlóan érdekes lesz, az eddigiek alapján. Alig várom már, hogy őket is megmutathassam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése