2016. október 8., szombat

Augusztusi és Szeptemberi book haul | 2016

Sziasztok!

Mivel augusztusban csak 3 könyv ütötte a markomat, ezért nem is volt augusztusi book haul. Viszont, szeptemberben is szereztem be néhány könyvet, így a két hónapot együtt hozom.




Kezdjük is az augusztussal.

Augusztus 20-án leutazott hozzánk nagynéném Kisvárdáról és egy héten mindennap felmentünk a városban, és egyik nap lesátoroztunk egy könyvesbolt melletti fagyizónál. Több se kellett, bementem szétnézni és megláttam egy kedvelt trilógiám befejező kötetét. Pénz nem volt nálam, így el kezdtem rágni anyum fülét, hogy ezt a trilógiát még ő is szeretné, nagyon érdekes, fantasztikus képek vannak benne megatöbbi, és. Van bent 7% kedvezményem. Végül sikerült meggyőznöm, és beküldött a Lelkek Könyvtáráért, Ransom Riggs csodálatos trilógiájának frissen megjelent befejező kötetéért.

A KMK-tól lehetett kapni kilincsakasztókat és nekem már volt egy a Könyvhétről, de szerettem volna még egyet, így az utolsó pillanatokban megrendeltem két könyvet (kártyán volt pénzem, csak kp-m nem volt). Az egyik az Árnyvadász Akadémia egyik része volt, Az elveszett Herondale, amire nagyon-nagyon kíváncsi voltam (aznap el is olvastam és még jobban megszerettem Catarina-t), a másik pedig Sarah J. Maas egyik könyve, A tűz örököse. Még nem mertem neki kezdeni, mert nem jelent még meg a Queen of Shadows. Nem akarom angolul folytatni a sorozatot, de ha nem adják ki hamarosan a folytatásokat, az lesz. :(

Aztán jött a szeptember.

Az első utam a könyvtárba vezetett amikor a törölt példányokat árusították (természetesen három osztálytársammal mentem, mind a négyünk könyvét én fizettem, aztán odaadták a pénzeket xD). Emlékeim szerint otthon megvan a Tövismadarak Colleen McCullough-tól, de nem ebben a kiadásban. Anno, amikor beiratkoztam a Szabó Ervinbe, ez volt az első könyv, ami a kezembe akadt, csak épp nem vettem ki. De azóta is sírt érte a szemem, és most eljött az idő, hogy ezt a sárga hátterű, madaras-csupasz ágas kiadást is megvegyem.

Másik könyv ugyanitt J. R. Ward: Irigysége volt. Tudom, megint egy sorozat x-edik része, ahol x>1. Nem baj, elolvasom.

A harmadik pedig megint egy szerencsétlen választás volt, mint Könyvfeszten a Ködszerzet. Robin Hobb: Élőhajók-ciklusának a harmadik része is két kötetes, azonban én erről elfeledkeztem. És amúgy is, a harmadik résznek csak a második kötete volt bent, én meg elhoztam. Most megint megindulhat a vadászat...

Mint kiderült, szeptember elején is van névnapom, ezúton is köszönet az infóra a Book24-nek! Kaptam tőlük újfent egy e-mailt, hogy van 30%-os kedvezményem. Nem akartam felhasználni, aztán csak nem bírtam tovább és megrendeltem Naomi Novik: Rengeteg-jét. Először nem akartam, aztán a kezembe fogtam és onnantól kezdve nem volt más választásom. Valamint a Book24 szólt is, hogy megint van raktáron.

Ha már Naomi Novik. Valamikor elsírtam magam az egyik osztálytársamnak, hogy hiába van meg Naomi Novik-tól két könyvem, egy sorozat második és negyedik kötete, ha már sehol nem lehet kapni sem az elsőt, sem a harmadikat. Aztán egyszer csak megszólal, hogy neki megvan és nem kell neki. Imádom azt osztályomat. :D Így lett meg az Őfelsége sárkánya Naomi Novik-tól.

Augusztus 30-án megrendeltem két könyvet, amik szeptember végén értek el hozzám. Nagyon kíváncsi vagyok Maria V. Snyder: Méregtan c. könyvére, csak annyira taszít a magyar borítója, hogy inkább felmentem a BookDepo-ra, és ezzel a gyönyörű borítóval rendeltem meg, mint Poison study. Azóta fel is jött hozzám az albérletbe. A másik könyv Rainbow Rowell egyik könyve volt, ami nem az Eleanor és Park. Nagyon szeretem az Eleanor és Park-ot, és nagyon kíváncsi lettem az író további munkájára. A Fangirl is megjelent itthon, így egyértelmű volt, hogy ezt veszem meg, de a borító itt is bekavart. Konkrétan imádom az angol borítóját, így "kénytelen" voltam ezt megrendelni. És természetesen, ez is fent velem Pesten.

Összesen ennyi lett volna, csakhogy, valakinek a Moly.hu-n eszébe jutott, hogy lehetne egy angol nyelvű közös olvasás és ott egy olyan könyv lett megszavazva, amit el akartam olvasni, a kezdetek kezdetén angolul, aztán amikor megláttam, hogy megjelenik magyarul, magyarul szerettem volna olvasni, most viszont még is csak angolul fogom olvasni. Thanks God, nem vettem meg Könyvhéten, pedig akartam. :D Ez a könyv pedig nem más, mint Amie Kaufmann - Meagan Spooner: These Broken Stars. És őszintén, vékonyabb, mint vártam. A többihez hasonlóan, ez is itt van velem és már el is kezdtem olvasni. Csak belealudtam, olyan álmos voltam. xD

Ennyi volt erre a két hónapra. Augusztusra 3, szeptemberre pedig 8 könyv lett beszerezve. Nem igazán terveztem semmit októberben megszerezni (a Glamour-napok is most mennek le, és én már bevásároltam, de könyvből semmit nem vettem), de bármi megtörténhet. Mondjuk egy V. E. Schwab könyv. Vagy egy Jodi Picoult és Samantha Van Leer könyv. Who knows.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése