2016. augusztus 5., péntek

Megjelenésre várva #9: Jodi Picoult - Samantha Van Leer: Lapról lapra (Sorok között #2)

Sziasztok!

Most a héten megint egy magyar nyelvű megjelenést hoztam nektek. Ez egy sorozat második része lesz, úgyhogy felhívom mindenki figyelmét a SPOILERRE. Szóval aki még nem olvasta a Sorok között-et Jodi Picoult-tól és Samantha Van Leer-től, kéretik elkapcsolni innen. Köszönöm!

Tovább csak saját felelősségre.





A valóságban Delila és Olivér soha nem lehetne egy pár. Viszont itt vannak a valóságban, és mégis párként élnek. Szembe kell nézniük a ténnyel: a „Boldogan éltek, amíg meg nem haltak” mondatot akár komolyan is vehetik. A sors azonban különös módon üzen nekik, és hamarosan rá kell jönniük: egy mese újraírása kockázatokkal jár.

A Sorok között folytatásában Olivérnek olyan hétköznapi problémákkal kell megküzdenie, amelyekről nem is álmodott: eddig mindenki az ő alattvalója volt, mostantól azonban neki kell alkalmazkodni másokhoz. Ami nem is olyan könnyű feladat, ha az embernek már előre meg van írva a meséje…
Delilának és Olivérnek közösen kell eldönteniük, mennyit hajlandóak kockáztatni az igaz szerelemért, hogy a történetük a való világban is boldog véget érjen. Hiszen a legnagyobb kalandok nem a tündérmesék lapjain történnek…

Oldalszám: 392
Kiadó: Athenaeum
Várható megjelenés: Augusztus 29, 2016
Teljes ár: 4490 HUF

Valójában az első részhez még csak annyi közöm van, hogy kívánságlistás. Ettől függetlenül szerettem volna ezt hozni, mert nagyon megörültem, mikor ezt megláttam a moly.hu-n. Szinte csak áradozni hallom a YouTube-on az embereket róla és molyon is szinte csak pozitív értékeléseket találtam róla. Mégsem ez a sok pozitív vélemény tett engem annyira kíváncsivá: látni szeretném, hogyan oldotta meg ezen két írónő, anya és lánya azt, hogy egy non-fiktív és egy fiktív karakter egymásba szeret. Sajnos még nem jutottam el odáig, hogy ezt a könyvet megszerezzem (Murphy... amikor van pénzem, készlethiány van, amikor nincs, akkor meg már rendelhető). Kevés könyvnél érzem azt, hogy tetszeni fog, de ennél úgy érzem, hogy kedvenc is lesz, úgyhogy már csak meg kéne szerezni. Sok sikert, ostoba!

2 megjegyzés:

  1. Már alig várom. :)
    Az első rész is nagyon tetszett, biztos a második is jó lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon sok reményt fűzök az első részhez is, de a másodikat is szeretném mihamarabb elérhető közelségben látni. :)

      Törlés