2018. január 10., szerda

2017-ről 2018-ra | Top 5 Wednesday #10

Sziasztok!

Nagy örömömre a T5W-nek olyan témája lett, ami nagyon tetszik, így szívesen is hozom. Ez pedig azon könyvek listája, amelyek a 2017-es évben sajnos kimaradtak az ovlasmánylistámból, és a a 2018-as évben pedig mindenképpen hozom.

1. Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses
Kissé megijedtem tőle, Maas nehezebben fogalmaz, amitől már pár éve megtántorodtam. Viszont nagyon érdekel a könyv, hogy miért szeretik anynian Rhys-t, hogy mi lesz Feyre testvéreivel (remélem, semmi jó. Igen, egy sample itt is befigyelt), meg úg ez az egész. És még a folytatása is megvan!

2. Sara Raasch: Jég, mint tűz
Nagyon szerettem az első részt, bár emlékeim szerint ez az értékeléséből nem jött le rendesen. Még ősszel szereztem meg, azóta is csak halogatom. Mondjuk, nem is értem, miért. Nézte, csak nézte...

3. Veronica Roth: Árnyak és jelek
Kereken egy éve vettem meg, azóta is húzom. Nem győzött meg A beavatott befejezése, sőt, inkább eltántorított ennek az olvasásától. Vegyes véleményeket hallottam és olvastam róla, hát majd idén meglátjuk. Ja, és azt hiszem, idén jön a folytatása.

4. Victoria Aveyard: Királyok ketrece
Én azon olvasók táborát erősítem, akik szeretik ezt a szériát. Sajnos, tavaly kimaradt az élmény a túlvállalás miatt, majd idén szeretnék mindenképpen sort keríteni rá.

5. V. E. Schwab: A Darker Shade of Magic
Imádom a keretes szerkezeteket. Szóval naná, hogy el akarom olvasni! A tavalyi évben Schwab lett az egyik kedvenc írónőm, akitől mindent el szeretnék olvasni. És természetesen azt is. Sőt, inkább úgy fogalmaznék, hogy legfőképpen ezt. Nagyon szeretem az írónő stílusát, a világokat, amiket felépít, és a karaktereit.

1 megjegyzés: