2016. december 13., kedd

Októberi és Novemberi Book Haul | 2016

Sziasztok!

Hát nagyjából két hete van már december, úgyhogy már itt az ideje egy kis book haul-nak.




Októberben mindössze egy könyvet szereztem, azt sem vettem. Történt ugyanis októberben, hogy megkeresett az Ad Librum kiadó és eddig két könyvvel is megajándékoztak. Ebből az első Krencz Nóra: Megszámlálhatatlan - A hordozó c. YA fantasy volt.

Aztán miután böjtöltem eleget, beindult a pénzköltés. Egyik nap úgy döntöttem, hogy én csak azért is betérek a Nyugati téri Alexandrába egyik osztálytársnőmmel. Nem vettem olyan sok könyvet. Mindössze 4 könyv landolt a kosaramban. Két könyv hiányzott a Bane krónikákból, így megvettem A New York-i Intézet csatáját Cassandra Clare-től, Sarah Rees Brennan-től és Maureen Johnson-tól, valamint az Igaz szerelem (és egy első randi)-t Cassandra Clare-től. Ahogy azt eddig is hangoztattam, az idei év egyik írója nekem J. Goldenlane volt, így tőle is beszereztem egy könyvet, méghozzá a Napnak fénye-t, amely ugyanabban a világban játszódik, mint a Holdnak árnyéka, csak itt nem antihősök vannak. Aztán nem hagyhattam ki, kénytelen voltam megvenni az egyik KMK-s könyvet, Mindee Arnett: The Nightmare Affair - A Rémálom-ügy. Eddig csak a két Bane könyvet olvastam, és imádtam mindkettő. Fun fact: valamennyire megkedveltem Tessa-t is. Bár megint a romantika részéről került bele, de egy másik oldaláról is meg lehetett ismerni, ami miatt már nem forog vérben a szemem a neve hallatán és/vagy láttán.

Egyik szerdán egy másik osztálytársnőmmel az Árkádban mászkáltunk, amikor felfigyeltem egy olyan könyvre, amelyet meg akartam szerezni angolul, mert nem hittem, hogy lefordítják. És ráadásul egy olyan kiadó fordította le, akinek a munkáit szívesen megszerzem. Aztán másnap átmentünk a Nyugati téri (ha az egyszer közel van hozzám, és 10% kedvezményt kapok, akkor hova máshova mennék?) Alexandrába és megvettem ott C. J. Redwine: Az árnyékkirálynő-t. Szegény barátnőm egész délután azzal lett lefárasztva, hogy mennyire imádom már fogni azt a könyvet. De lehet, hogy a hét hátralevő részéig. Úgy imádom a Twister Media kiadásait. 😍

Pár nappal később egy újabb recenziós példányt vettem át, ez pedig Matthew Vigo: Rejtvény fekete-fehérben c. krimi regény. Ezt is elolvastam már, és a blogon is található róla egy értékelés.

Nem is tudom, mikor rendeltem meg BookDepo-n a következő két könyvet. A vicces az, hogy miután megérkeztek haza, anyum felküldte nekem postával Pestre, úgy könyörögtem értük. Ugyanis az egyik könyvet, aminek a sorozatát teljesen egészében meg szeretnék szerezni angolul is, 50%-os kedvezménnyel meg lehetett venni. Abban a kiadásban, amelyikben akartam. Ez természetes a fehér borítójú, brit kiadása Sarah J. Maas: Heir fo Fire könyvének. SOKKKAL szebb, mint az eredeti. És a hátoldalán lévő ruha is jobban látszik. A másik pedig egy olyan könyv, amelyet csak azért angolul rendeltem meg, mert megtetszett az egyik kiadása és csak abban akartam megszerezni. Ez pedig Cecelia Ahern: Love, Rosie, eredeti címén Where the Rainbow Ends. És ezzel a kiadással. Ugye, mennyire csodás? 😍

Molyon találtam egy 27%-os Lírás kupont, így osztálytársammal rendeltünk három könyvet. Ő kapta a Queen's Gambit-et (cyber pacsi jár annak, aki rájön, miért ezt kérte), én pedig kettő olyan könyvet rendeltem, amiket Book24-en sosem lehet kapni,készlethiányon vannak, VAGY egy nap alatt elviszik. Pedig mindkettőt akartam már egy ideje. Ezek Samantha Van Leer és Jodi Picoult közös regénye, a Sorok között és Soman Chainani (thanks God, hogy nem vlogger vagyok!): Jók és Rosszak Iskolája. Még ugyanezen a napon összefutottam volt lakótársammal és hát Black Friday utáni szombat volt, közölte velem, hogy a WestEndben még vannak kedvezmények. Bár semmi kedvezményeset nem vettem, de betértünk a KMK üzletébe is, ahol is megvettem az Edenbrooke-ot Julianne Donaldson-tól. És VÉGRE! Eszembe jutott végre, hogy régebben, amikor betelt a kártyám, nem tudtak adni ezüst kártyát. Olyan rendesek voltak, hogy azonnal kicserélték nekem, amint említettem neki a problémámat. Úgy szeretek így csalódni az emberekben és üzletekben!

Összesen ennyi, szám szerint 12 könyvet sikerült beszereznem az elmúlt két hónap folyamán. A decemberire leszek én nagyon kíváncsi... (Khömmm.... Obsession, Queen of Shadow, End of Days...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése