2015. szeptember 15., kedd

Autumn Book Tag



Sziasztok!

Most egy olyan tag-et hoztam nektek, aminek a kitöltésére három okom is volt.
1. Nem tudom, feltűnt-e már, de egy ideje már ősz van.
2. Barátnőm, a Nyrath blog tulajdonosa tag-elt engem a kitölrtésre.
3. A Kis Könyves Bloggerekkel ezt szemeltük ki.
Ugye, milyen nyomós érvek? :D Barátnőm válaszait a blog nevére kattintva érhetitek el, illetve a Kis Könyves Bloggerekéit a szokásos helyen, a bejegyzés alján.




1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
Azt, hogy nem annyira fülledt az idő. De a legjobban szerintem az esőt. Nagy ritkán van az, hogy semmi életkedvem nincs, ha esik. Általában akkor pörgök. Ja, igen. Az egyik becenevem a Vízi Szörnyella. Azt hiszem, jogosan kaptam ezt a nevet apáéktól. Még a vihar sem érdekel, ha víz is van. :D

2. Melyik az a könyv, amelyik emlékeztet az iskolás napjaidra?
Az összes kötelező. Meg az Anita Blake sorozat. Meg a Cassandra Palmer sorozat. Az AB azért, mert azt az osztálytársaimtól vettem át. Mondjuk, akkor a Vavyan Fable: Jégtánc is. Az írót nagyon szerette a baráti társaságom, és talán ez volt a legnyomósabb okom, amiért akartam olvasni egy ilyen könyvet is. A CP sorozat pedig azért, mert tizedikben Orfűn volt az osztálykirándulás, és hát megálltunk Pécsett az Árkádnál. Nem tudtuk barátnőmmel eldönteni, hogy melyik az első és második rész, így hoztuk mindkettőt. És, szerintem, az osztálykiránduláson értem egy egész pikáns részhez. Az volt nekem az első. Le is ejtettem a kezemből a könyvet, hogy nadenemmerrőlvoltszóóó!. Pár nappal később másik barátnőmmel az iskolaudvaron, osztályfőnökin az erotikus könyvekről beszélgettünk. Ja, azt említettem, hogy egy KATOLIKUS iskolába jártam? :D Fanatikusak voltak egytől egyig mind. Amúgy a mai napig ez az egyik kedvenc történetem. :D

3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?


4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?
Stephen King: A ragyogás. Mással is próbálkoztam már horror gyanánt, de szinte egytől-egyig csúfos kudarcot vallott. Egyszerűen semelyiktől nem tudtam félni. Itt meg már majdhogynem az elején összetojtam a gatyám szárát. 

5. Mi a kedvenc horror/halloween-i filmed?
Filmben nem igazán nézek horrort. Mondjuk filmeket sem igazán ismerek, nem angyon vagyok filmes. De a Nightmare before Christmas/Karácsonyi lidércnyomás az egyik nagy-nagy kedvencem. 

6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Brian McClellan: Karmazsin hadjárat. Hjajjj, mikor lesz már október? Ha kell, két hétig nem eszek semmit, de nekem EZ. KELL. PONT.

7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
A Mockingjay második része nem idén novemberben jelenik meg? Mert ha igen, akkor azt. Amúgy semmi mást. Az Archer is csak 2016-ban fog megjelenni. Meg az Outlander is. És az Allegiant első része is. Innentől kezdve nem sok minden érdekel. 

8. Melyek azok a könyvek, amelyeket az idén tervezel elolvasni?
Hol kezdjem?
  • Suzanne Collins: A kiválasztott (a Futótüzet épp most olvasom)
  • Veronica Roth: A hűséges
  • James Dashner: Az útvesztő
  • J. R. R: Tolkien: A Gyűrűk ura (nem viccből hoztam ki a könyvtárból!)
  • Colleen Houck: A tigris átka
  • Libba Bray: Rettentő gyönyörűség (mindezidáig még nem igazán jött át)
  • Mark Lawrence: Tövisek királya
  • Neil Gaiman: Amerikai istenek
  • Marie Lu: Prodigy - Született tehetség
  • Mats Strandbeg - Sara B. Elfgren: a Kör
Talán ennyi. A többi, amit kinéztem csak lehetőség.

9. Kiket tag-elsz be?
A szokásos társaságot szeretném, vagyis mindenkit, aki kedvet kapott hozzá.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése