2015. február 16., hétfő

I'm back

Sziasztok!

Régen használtam már a blogger felületet, de most visszatértem, egy szemeszternyi wordpress után. Alapjáraton szerettem azt a blogot, de amikor az oldal kinézetéről volt szó, nagyon korlátok közé voltam szorítva, ami nekem nem tetszett. Így inkább visszatértem ide.

Ez az első bejegyzés az előző blogomnak a posztjainak a linkjét tartalmazza, hisz azért mégsem szeretném, ha elvesznének. :)




Suzanne Selfors: Rómeó és Júlia, avagy megírt tragikus drámák is végződhetnek happy end-del

Nyári book haul: ezeket zsákmányoltam a nyáron

Monica Murphy: Drew+Fable=pillecukor

We Love Book Tags

Stephen King: Az élő hotel

Szeptemberi book haul

Kis Családom Book Tag

This or That Book Tag

Jaci Burton: A tökéletes játék - a sportolók sportolója és az év anyukája

Cs.B.Cs. ... mármint Cs.B.T - Csoki Book Tag

Cat Patrick: Forgotten - Úgyis elfelejtem, azaz jobb elfelejteni a múltat, vagy jobb nem tudni a jövőt?

Októberi book haul

Fall Time Cozy Time Book Tag

30 Napos Könyves Kihívás Itt az összes nap linkje, nem fogom külön linkelni őket

A Hét Halálos Bűn Book Tag

Novemberi book haul

Téli Könyves Tag

Winter Wonderland Book Tag

Decemberi book haul

2015 Évkezdő Book Tag

Tea Book Tag

Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár...

Könyvmolyok Problémái Book Tag

Day and Night Book Tag

The Ultimate Book Tag

Januári book haul

The Sick Book Tag

Órarend Book Tag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése